Hlavne je blbé, že poobede zrýchlili zrovna ten expres, na ktorý sú prípojné vlaky vo Vrútkach a Kraľovanoch, na ktoré sa logicky nebude dať prestúpiť, čiže musíš ísť z Bratislavy o hodinu skôr alebo ísť s prestupom navyše, čiže zrýchleným expresom do Žiliny, osobákom do Vrútok a tam prestúpiť na rýchlik smer BB. Na Oravu obdobne. Čiže pre cestujúcich smer Turiec a Orava tieto zrýchlené expresy nijako nepomôžu, skôr im dopravu skomplikujú a predĺžia.
Uvidíme, ako to dopadne. Možno, keď sa to neosvedčí, tak im pri marcovej alebo júnovej zmene grafikonu doplnia zastávky a spravia z nich normálne expresy.
Jak vraciame späť v čase???
Proste keby to stojí aspoň v 1 stanici z týchto je to OK...
Na vetve ZA-KE to nezastavovanie je tiež také... Ale tam nebol taký hodina ale väčšinu dňa 2h a sem-tam nejaký IC vlak...
Hoc všetci cestujúci by si zaslúžili rovnaké podmienky a to že sa zrušili IC vlaky a nahradili 2 Expresmi je tiež taký ustúpok...
Tieto nočné spoje by mohli byť skúšobné aspoň piatok-nedela...
Vtedy by mali najväčší potenciál na využitie... Časom podľa situácie by sa mohli rozšíriť
A to by naozaj nemuseli byť všetky linky o tej 1 ráno...
Veľa ľudí chodí Expresmi aj na trase BA-Trncin kvôli rýchlosti takže sa zloženie vlaku vystrieda...
Uvidíme čo to spraví po 15.12
Ja verím že prehodnotia nezastavovanie expresov minimálne v PU/PB
Áno
V tomto prípade priame spojenie BA-Presov vynecháva Kysak...
Ale tam to nevidím ako problém keďže by sa dalo v Margecanoch prestúpiť na vlak smer Kysak..
Len teda by to muselo byť zorganizované že do 15 minút po príchode vlaku smer Prešov by šiel Osobák smer Kysak/KE
Načo by si robil obrat v Kysaku ak by ten vlak nešiel do Košíc?
Inak teda budúce obstarávanie nejakých jednotiek na túto linku by malo uvažovať s rozpájaním v Margecanoch tak že časť vlaku by šla do KE a časť do PO, ale to je na Slovensko asi príliš progresívne.
1) Očakávaš, že sa GVD ŽSR bude prispôsobovať GVD MHD Bratislava? Choď o jeden skôr, ak máš problém.
2) Kysak je malý (v zmysle železničnom)? Problém vidím v čase, potrebnom na obchodenie rušňa. Ale to sa dá ľahko nahradiť tým, že v Kysaku na vlak nastúpi ľubovoľná 163 a odvlečie to do Prešova. Na tento úsek to stačí a Vetroň obehne v Prešova, aby do Kysaku zasa prišli v správnom poradí.
A ešte ďalšiu vec som zabudol. Expres (či po novom IC?) o 15:27 bude povinne miestenkový. Takže to máme ďalších ľudí, (isto viac, ako 24) ktorí si miestenku kupovať nebudú chcieť a pôjdu na 6-vozňový Považan... Teda stále dúfam, že to bude posilnené. Štvrtky a piatky bude Považan o 15:55 asi nepoužiteľný
Skoda tych 2 nesystemovych "ICciek". Ten posledny Tatran ako zvladne dat TT - BA Vinohrady za 20 minut ked vsetky ostatne to idu 24? A nasledne 2 minuty stoji na Vinohradoch, pricom ostatne maju poznamku, ze mozu hned odist. A prestoj 1 minutu pre tie nove ICcka v Ziline je tiez luxusne zrychlenie tak maximalne do excelu...
Aha tak tejto verziu som nevidel...ale tak k tomu 15:27 ide pár minut po príchode do TN osobný vlak tak síce ľudia prídu o cca 30 minút neskôr do PU/PB ale nemyslím si že to bude kritické
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
S499.1023
2) Kysak je malý (v zmysle železničnom)? Problém vidím v čase, potrebnom na obchodenie rušňa. Ale to sa dá ľahko nahradiť tým, že v Kysaku na vlak nastúpi ľubovoľná 163 a odvlečie to do Prešova. Na tento úsek to stačí a Vetroň obehne v Prešova, aby do Kysaku zasa prišli v správnom poradí.