Pred nedávnom som tu videl komentár, že na linku 90, sú nasadené dve kĺbové vozidlá. Myslel som si, že to je vtip. Nie je! Dnes som sa o tom presvedčil. Písal som, že DPB, robí krok späť, keď na linku 83, nasadí v krátkej budúcnosti 18m vozidlá. Stojím si za svojim tvrdením ako si stojím za tým, že je to trúfalé a plytké, dať 18m vozidlá na linku 90 keď sa stretáva s linkou 88, ktorá to potrebuje viac!
Keď sa našli dve vozidlá pre linku 90, nájdu sa aj pre linku 88 a je mi jedno, ktorá vozovňa by to vypravovala ako mi je aj jedno, čo si kto o tom pomyslí!
DPB má každým dňom presviedča o svojej nekompetentnosti lebo to riadia od stola!
Keď sa našli dve vozidlá pre linku 90, nájdu sa aj pre linku 88 a je mi jedno, ktorá vozovňa by to vypravovala ako mi je aj jedno, čo si kto o tom pomyslí!
DPB má každým dňom presviedča o svojej nekompetentnosti lebo to riadia od stola!
Ike
Neviem, aká je hodnota môjho času v porovnaní s ostatnými, v živote by som si netrúfol to porovnávať práve pre dôvody vyššie. Bohatý nie som, iba uvádzam, že mám finančné prostriedky na dochádzanie do práce autom, ale nerobím to.
Zabúdaš na nefinančné benefity verejnej dopravy a externality, ktoré sú pri využívaní osobného automobilu vyššie. Pre mesto je v princípe lacnejšie vynaložiť finančné prostriedky na hustejší interval, ako povedzme riešiť častejšiu údržbu verejných komunikácií, prípadne ustúpiť tlakom na zabezpečenie statickej dopravy, ktoré často prebieha na úkor mimoriadne cenných verejných priestorov. O environmentálnom aspekte a vnímanej bezpečnosti hovoriť asi nemusím. Navyše, vo veľa prípadoch, ak už je zabezpečené vozidlo a vodič, je zhustenie intervalu otázkou čisto prevádzkových nákladov, ktoré tvoria z celkových nákladov (fixná mzda vodiča, náklady na infraštruktúru, odpisy vozidla a pod.) v princípe malé percentá.
Twist, že som lakomý, lebo chcem cestovať verejnou dopravou je úlet sám o sebe. Ospravedlňujem sa, ale som celkom rád, že v tejto veci nerozhoduješ a maximálne sa tak môžeš vyjadriť, tu na fóre.