Reakcia na: Qwertzuiop #245525:
Dík za slová. Teraz keď už majú zo šamorínskeho smeru IAD rýchlostnú cestu okolo Slovnaftu, tak by s ubratím priestoru pre IAD na Gagarinovej nemusel byť taký problém, resp. mohlo by to byť priechodnejšie. Na Trnavskej je priestorová rezerva vďaka zelenému strednému pásu, navyše silný prúd IAD dlhé roky napovedá, že je tam dopyt po doprave a mesto tam statočne objednáva linky s intervalmi 12 až 20 minút.
Síce dokopy poskytnú hustejší interval ale pravidelné rozloženie tých spojov vďaka tomu, že je to na linkách 39, 53, 60, 61, 63 a 64 nejde garantovať. V prípade Šancovej a Pražskej by bolo asi dosť kriku, že by IAD stála v kolónach, no na druhej strane by to donútilo (i keď sadistickým) spôsobom autičkárov presadnúť do MHD. Pri takejto ponuke električkových radiál by navyše nemuseli linky PAD byť ťahané až na Nivy ako vymetáky (tiež by bolo fajn prehodnotiť možno niektoré zastávky v meste), ktoré v BA naberú aj cez 10 min sekeru ale jazdili by po P. Biskupice a Z. Piesky. Ak by sa zrýchlilo odbavenie cestujúcich, tak by mohli ostať ako sú. I keď viem si predstaviť istú reorganizáciu a síce neťahať linky z periférie až do BA ale len po PK a SC k vlakom, príp. k nosnej expresnej 506 a 605, kde by ale boli pri návoze z viacero smerov dobré asi aj 14,5m vozidlá, keby sa nerobili prípoje na vlaky.Ešte som si všimol, že pri tom navrhovaní tratí mi vypadol pri Pražskej úsek Dúbravka+Patrónka. Bez tohoto úseku z Borov do mesta nebude električkou jazdiť nikto. Ibaže by mal záujem o vyhliadkovú jazdu Karlovkou a Dúbravkou. V opačnom prípade je linka 21 jasná voľba. Ak ju netromfne električka rýchlosťou, tak električka na Bory bude tak maximálne zaujímavá pre tých, čo budú chcieť ísť z Karlovky a Dúbravky do Borov a opačne.

.
810zssk