Reakcia na: Qwertzuiop #245529:
Tak do budúcna to má význam minimálne ten, že tá trať do Borov bude hotová a už sa "len" pripraví projekt a vybuduje sa trať cez Harmincovu a Patrónku k SAVke.
Síce dokopy poskytnú hustejší interval ale pravidelné rozloženie tých spojov vďaka tomu, že je to na linkách 39, 53, 60, 61, 63 a 64 nejde garantovať. V prípade Šancovej a Pražskej by bolo asi dosť kriku, že by IAD stála v kolónach, no na druhej strane by to donútilo (i keď sadistickým) spôsobom autičkárov presadnúť do MHD. Pri takejto ponuke električkových radiál by navyše nemuseli linky PAD byť ťahané až na Nivy ako vymetáky (tiež by bolo fajn prehodnotiť možno niektoré zastávky v meste), ktoré v BA naberú aj cez 10 min sekeru ale jazdili by po P. Biskupice a Z. Piesky. Ak by sa zrýchlilo odbavenie cestujúcich, tak by mohli ostať ako sú. I keď viem si predstaviť istú reorganizáciu a síce neťahať linky z periférie až do BA ale len po PK a SC k vlakom, príp. k nosnej expresnej 506 a 605, kde by ale boli pri návoze z viacero smerov dobré asi aj 14,5m vozidlá, keby sa nerobili prípoje na vlaky.
FFF13
Áno tá Bernina Express sa dopláca ale to asi prežijem, tam sa to za tie výhľady oplatí. Z nemeckých miest by ste mi aké odporučili? Nemyslím ani tak len sightseeing ale aj tamojšiu MHD, ktorá je zaujímavá. Potom je ešte veľmi zaujímavý nočný vlak Paríž - Latour de Carol (južné hranice so Španielskom), vraj odtiaľ chodia autobusy do Andorry. Sám som ale zvedavý ako to bude so štrajkami u SNCF