Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Thomas55 #237639:
Nie, mala by chodiť stále na Hl. st.. Podľa mňa bude chyba skôr v mape mestských dráh, orientoval by som sa skôr podľa tej mapy električiek.
Reakcia na: ivanbuto #237634:
ja som chcel vysvetliť ten nezmysel, ktorý vodičov pravidelne vidím urobiť. Nie situáciu kedy má vodič 201 v závese a robí jej miesto aby plynulo odbočila na zelenú odbčovaciu šípku. ale to keď vidím, že mám 201 pred sebou s odstupom, inak prázdny buspruh a ZBYTOČNE sa preradím do pravého (celkovo stredného) pruhu, prejdem niekoľko desiatok či 100 alebo koľko to je metrov ku križovatke s Miletičovou, aby som sa tesne pred križovatkou naspäť zaradil do buspruhu.
Od 13. 12 má jazdit linka 7 na ŽST Nové mesto (Stn. Nové mesto) ? V mape mestských dráhach je v tabulke pre využitie obratiska napísaná linka 7 ? Lebo v mape eletričiek 13.12 má linka trasu Hlavná stanica - ŽST Vinohrady a nie je ŽST Vinohrady - ŽST NM...
Reakcia na: perets #237621:
Myslím si, že Gagarinova zvládne BUS pruhy, stavebné úpravy by bolo vhodné riešiť len na miestach, kde vznikajú nepríjemné lieviky, ktoré blokujú aj samotnú MHD. Tam ja vidím dostatočnú priestorovú rezervu.

Slovnaftská sa riešiť dá tiež, snáď len samotná úprava vodorovného značenia by dokázala zázraky. Je inak tiež nedostatok aj v nerešpektovaní zákazu vjazdu zo strany IAD.

Problémom v tejto lokalite však dnes sú najmä Vrakunská a Vrakunská cesta. Kým riešenie prvej je nutné a realizovateľné, tej druhej by podľa mňa pomohla len zásadná zmena organizácie dopravy, na ktorú si zrejme nikto netrúfne.
Reakcia na: samkoh #237623:
Nespochybňujem, že občas niekto nastúpi/vystúpi na Hauerlande, len hovorím, že je zbytočný luxus, aby boli dve zastávky od seba vzdialené sotva 100 metrov, a to v úseku, ktorý je takmer na rovine. Súbežná má zmysel (v režime na znamenie), lebo je v primeranom vzdialenostnom aj výškom odstupe od predchádzajúcej aj nasledujúcej zastávky.
Reakcia na: ivanbuto #237635:
Debatovali sme o tom, padli nazory, s Peretsom sme sa o tom bavili (a co ak moj nazor nebol ten "spravny ekozeleny pro-mhd expertnou komisiou schvaleny"? Obcas treba povedat aj iny nazor) a ty sem prides, buchnes pastou do stola a ironicky povies "ty o tom nerozhodujes"...

Nuz keď toto je pristup DPB a ich zamestnancov k ludom, tak sa nedivim, ze pribuda viac a viac aut.
Reakcia na: MatejBA #237633:
Neviem, ako súvisí téma buspruhov na Gagarinovej s premenovaním zastávok, ku ktorému som sa vôbec nevyjadroval.
Tiež neviem, prečo by som mal riešiť, ako práve ty cestuješ a či sa vykašleš alebo nevykašleš na šotoušstvo a MHD a neviem čo ešte - pokojne cestuj, ako uznáš za vhodné.
Reakcia na: Minko #237588:
V príspevku, na ktorý reaguješ, boli uvedené hlavné dôvody, prečo sa buspruh používa tak, ako sa používa. Ak potrebuje linka idúca v priamom smere stihnúť zelenú na Miletičovej (t. j. štandardne cez pracovné dni), tak využije stredný pruh, v pravom BUS pruhu najmä v úseku pri Jarabinkovej nemôže spoľahlivo ísť 50 km/h vzhľadom na polohu vedenia.
A ak to nestíha a v následe je 201, umožní 201 sa zaradiť prvej pred križovatkou.
Reakcia na: ivanbuto #237632:
Hej, lebo MatejBA sa tak nudi v praci, ze musi vymyslat kraviny typu "premenujme zastavky len tak z nudy" - ci na to treba titul v DPB? 😃

A sorry, ale od teba som cakal korektnejsi pristup s ohladom na to, ze snad vsetci viete, ze expert nie som. Ale fajn, kludne sa mozem na MHD a svoje sotoustvo vykaslat a zacnem chodit 100% casu autom, ak ta to potesi - pretoze ja uz nemam chut sledovat kazdy prd sucasneho vedenia DPB, ktore meni veci podla toho ako sa zobudi 🙂

EDIT: A ked to teda nie je problem, preco mame niektore useky s uzsim pruhom? Preco nemame rovno permanentne 1+Bus?
Reakcia na: MatejBA #237624:
S tým rozdielom, že akosi po Gagarinovej nechodí električka a je tam vysoká frekvencia trolejbusov, autobusov MHD aj SAD, však?
Našťastie, MatejBA o tom nebude rozhodovať. 🙂
Reakcia na: MatejBA #237585:
Veď práve R7 umožní odliv nemalej časti vozidiel z Gagarinovej.
Ak si si nevšimol, zúžené pruhy sú len na niektorých miestach, a na iných je už dnes profil 1+1, tak prečo by nemohol zostať potom, ako odtiaľ ubudne časť dopravy?
Reakcia na: Minko #237569:
Vedia, používajú ho podľa možnosti a potreby.
Reakcia na: perets #237627:
Ak by sa Slovnaftska nerozsirila na 2+2 tak urcite. Dokonca je tam tusim v planoch 🙂

https://imhd.sk/ba/mapa-schema/2344/Pl%C3%A1novan%C3%BD-rozvoj-elektri%C4%8Dkov%C3%BDch-trat%C3%AD-2020

S tym, ze v planoch nie je navrh J&T po Pristavnej a popod D1/R7 https://imhd.sk/ba/galeria-media/203526/Verejnosť-môže-pripomienkovať-zmeny-a-doplnky-územného-plánu-Bratislavy
Reakcia na: MatejBA #237624:
Tiež mi to príde ako reálnejšie, zmestila by sa na Slovnaftskú (Malý Dunaj - Závodná) aj električka? Z Karlovej Vsi som registroval reálne len 1 cestu, ak by tam nebolo električka tak by tam asi boli tie buspruhy.
Vraj dnes mala ista 25Tr masaz podvozka/spodku na Molecovej... pardon Riviere 😃

"Zašprajcovany trolejbus na Riviere. Niekde asi urobil niejto chybu"
Reakcia na: MatejBA #237624:
inac absencii elektricky v danej lokalite sa dost divim, ze to nespravili uz komanci, je to po rovine, bolo by to o hodny kus jednoduchsie ako ked tahali elektricky na koniec dubravky....
dnes to je inac uz znacne komplikovanejsie kvoli zastavanosti uzemia kadial by to bolo mozne tahat... (moje volakedajsie fantazie boli inac okruh z jednej strany od slovnaftu a z druhej od ruzinovskej aby ako kazda z radial v mojich fantaziach mala 2 cesty kadial do mesta 🙂 )
Reakcia na: perets #237621:
Realnejsie je prerobit Slovnaftsku na 2+2, kedze ma viac priestoru na rozsirenie, resp. na mnohych castiach na premalovanie ciar a nie je tak zastavane okolie cesty (zatial) 🙂 Plus Dolne Hony su momentalne na tom rovnako ako Karlova Ves - 3 cesty pre cele sidlisko v smere do BA pricom 2 z nich pre Dolne Hony su 1+1 a ta hlavna tepna je okliestena uz dost dlho.

To mas ako keby si chcel bus pruh na Karloveskej v oboch smeroch - ako 1 pruh fungoval a nadalej funguje vidime teraz.

A radsej ako vyuzivat oj**by NDSky s D1 na Gagarinke by bolo lepsie postavit elektricku na Dolne Hony.
Reakcia na: Machnac #237616:
čo si pamätám, tak občas pri Hauerlande niekto nastúpil... skôr mizivá frekvencia bývala na Súbežnej.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.