Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: matsin #237448:
Mám ju v knižnici vo dvoch vydaniach, len neviem, či by sa to vyplatilo v súčasnej situácii posielať z Prahy na Slovensko, náklady by sa asi takmer vyrovnali cene knihy. Donedávna sa dala kúpiť v Zločineckých Zákazníckych Centrách.
Reakcia na: MatejBA #237558:
Do otvorenia R7 Nivy( Prievoz) D4xR7 je potrebné ponechať súčasné usporiadanie. Po otvorení úseku R7 by bolo vhodné vrátiť ulicu na pôvodné šírky pruhov, no stále s buspruhmi, keďže časť IAD sa presunie na nové komunikácie.
Reakcia na: MatejBA #237558:
Prečo by sa to malo rušiť? Aby MHD znova meškala 45 a viac minút?
Reakcia na: Solider #237574:
Aha, tak sa ospravedlňujem, nejako som prehliadol späťvzatie toho skrátenia po Tranovského. Kedy to vrátili?
P.S. Malo to byť k #237573
Reakcia na: Minko #237569:
Tých dôvodov je viac, napríklad ľavá stopa je príliš ďaleko od buspruhu a napríklad vozy idúce rovno by v buspruhu zdržovali odbočujúcu 201 doprava, ktorá má signál voľno skôr než priamy smer.
Reakcia na: samkoh #237572:
L27 sa stále (opäť) otáča na tom kruháči za lidlom.
Reakcia na: Adam3 #237560:
už sa tam neotáča.
Reakcia na: N/A #237563:
Kde bola zastávka Pod krížom?
Reakcia na: Valec #237567:
Tak zase je pravda (na prvýkrát som si to neuvedomil), že skratka ŽST sa vyskytuje v dokumentoch železničných spoločností (aj v tých pre verejnosť). Ale za vynechaním slova "železničná" je možno aj snaha poukázať na integrovanosť (teda stanica je z prepravného hľadiska v prvom rade terminálom integrovanej dopravy).
Reakcia na: MatejBA #237565:
ja by som zrušil buspruh na Prievozskej v smere na AS mlynské nivy minimálne v úseku od križovania s Bajkalskou po križovanie s Miletišovou 😁 Dôvod- vodiči autobusov MHD a trolejbusov ho aj tak nevedia používať 😠
Reakcia na: MatejBA #237566:
Myslím si, že primárne kvôli ASMN bol spravený BUS pruh na Košickej a na odbočení z Prievozskej doľava na Košickú a z Prístavnej na Košickú. Ostatné bus pruhy boli kvôli križovatke pod Prístavným mostom. Ale tým, že sa to všetko začalo naraz, tak bolo logické, že sa to komunikovalo spoločne.
Reakcia na: MatejBA #237551:
ŽST sa používa cca od polovice 90-tych rokov, a aj to len v Bratislave. Predtým to bolo "Žel. st.", ako doteraz na celom Slovensku.
Reakcia na: N/A #237559:
Ja som bol v tom, ze sa to robilo kvoli moznym zapcham pre uzavretie ASMN a do toho prisla R7. 🤔
Reakcia na: Viko #237561:
No urcite tam neostanu 3 pruhy, norma to nedovoluje, kedze jeden trvaly pruh musi mat na danej ulici nieco cez 3 metre. A potom je otazka, ci na Gagarinke ostane bus+jazdny pruh, to cez KDI asi neprejde.
Reakcia na: Minko #237562:
Nahlas uvažujem: Nezmenila sa od roku 2003 metodika, a teda stav mostov je posudzovaný prísnejšie?
Detvianska - Cintorín Rača - Detvianska v priebehu koľko, dvoch rokov?
Vždy sa mi páčila "bratislavská posadnutosť pohrebníctvom". 😃 Cintorín Rača, Cintorín Slávičie údolie, Námestie Biely kríž, Cintorín Vrakuňa, Ondrejský cintorín, Martinský cintorín, Cintorín Petržalka, Dvojkrížna, Červený kríž, Biely kríž, Krížna, Pod krížom, Pri kríži, Pri Bielom kríži, Cintorínska... 😛
keďže v diskusii pod jedným obrázkom som bol zhodený Ikem, že stav mostov na Slvoensku nie je tragédia nech sa páči oficiálna štatstika od SSC prepracovaná do grafovej podoby INEK-om 🙂 https://u.smedata.sk/blog/article/6/54/549116/549116_article_photo_ortc9vg_900x.png?r=28ad
Reakcia na: N/A #237559:
Robilo...
Ideálne by bolo, keby tam buspruhy ostali nastálo. Akurát by sa museli odstrániť zúženia ako odbočka k Lidlu či ostrovček pri Pažítkovej.
Reakcia na: 3pa3ck3 #237546:
Tak sa na to nepozerajme formou matematickej definicie ale formou zdraveho rozumu. Keby sa Kutiky premenovali na Karlovu Ves ako to aj bolo kazdy by pochopil. Rovnako keby sa Pri krizi premenovalo na Dubravku nikto by necakal, ze bus s cielom 83 Dubravka bude koncit pri OC Dubrawa (tu nepride k premenovaniu?), na Zatevnej alebo na tom kruhaci za Lidlom kde sa otaca 27cka.
Reakcia na: MatejBA #237558:
To sa nerobilo v súvislosti s výstavbou R7?

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.