Včera večer o 21:30 som videl na hlavnej stanici pri nástupištiach autobusov 2 chalanov s fotoaparátom a statívom ako fotili autobusy. Bol to niekto z vás?
) asi na 4 - 5 mil Sk.
skoda, ze v robote nestiham citat aj reagovat... ale ja svoju trosku do mlyna este prilozim, teste sa, hihi...
Tym mohla mat Petrzalka dve nezavisle elektrickove trate (navyse zvysene investicie na vystavbu mosta Kosicka + rekonstrukcia Stareho mosta by boli zrejme menej ako vystavba tunela pre metro).
.
Ako suvisiaca stavba by bola prelozka trate po nabrezi. Z Jesenskeho ulice by pokracovala priamo po juznom okraji Hviezdoslavovho namestia (tam sa naviac elektricky velmi hodia). Tesne pred Rybnym namestim by vosla pod zem a pokracovala zhruba priamo, az by kusok za Novym mostom (za krizovatkou) vysla na povrch do koridoru v strede cesty. Zastavka Novy most by bola podzemna a umiestnena zhruba v priestore autobusovych zastavok pod Novym mostom.
Premyslal som nad tym uz pomerne dlho, tak sa mi to vidi ako dost optimalizovane riesenie.
.
Ferro
Navrhovana trat koridorom by sa vetvila na Jungmannovej a odbocila smerom na Halovu a po Panonskej ceste az uplne na juh. To by mohlo byt spojene spojkou od Terna k Technopolu.
Este to nemam velmi premyslene, tak tu nebudem z fleku vymyslat kadial by to mohlo/nemohlo ist.
Vadi mi len jedna vec. 1 most pre eliny je malo.