Chcel by som vedieť, či kompetentní ľudia v DPB vedia načo majú slúžiť tie vnútorné panely na zobrazovanie nasledujúcich zastávok. Podľa môjho názoru sú nato aby cestujúci boli informovaní o aktuálnej trase vozidla. Nechápem, prečo nedokážu naprogramovať do nich aj odklonové trasy, hlavne pri električkách, kde sú tie odklony väčšinou rovnaké. Napríklad teraz počas prestavby trate pri tuneli sa v električkách vôbec nezobrazujú nasledujúce zastávky. Namiesto toho tam dajú také blbosti ako "Pásmo:40" alebo sa ukazujú zastávky na normálnej trase a pritom vozidlo ide po úplne inej... DPB by sa už konečne mohol zobudiť...
Majkl
2. DPB, no ťažké roky tu máme. Ale čo môžeme chcieť? V ostatných mestách SR je to ešte horšie. Cestovali ste niekedy v Žiline? 84 ráno je šuvix. Banská Bystrica? 10 Sk za lístok a odvezieš sa 2 zastávky. Ak máš batožinu, je to za dvacku. A žiadne električenky, za každú cestu platíš čipovou kartou. A kupujú 4 busy ročne. Nemôžeme sa predsa porovnať s Viedňou (19 ATS za jazdu, ročný 5300 ATS). Však nám za to, že máme nižšiu životnú úroveň, nikto autobusy lacnejšie nepredá. 4,5 mil. za minibus alebo dovidenia. Nechcem ale vedieť ako by tu to vyzeralo, keby mesto nedávalo do MHD miliardu ročne. Ale štve ma, že do diaľnic idú miliardy a kvôli snáď necelému miliónu úspory (a kvôli tomu, že si to zmyslel nejaký úradníček na magistráte) nám skrátia jeden z najvyťaženejších spojov – 34.
3. Záverom, neviete niekto, čo boli zač tie 4 Ikarusy (280), čo som dnes videl v Dúbravke? (červenohnedá farba (ako z DPB), ale mali cudzie ŠPZ, boli bez čísel a na streche nad kabínou vodiča mali také T (ako najstaršie Ikarusy)