Chcel by som vedieť, či kompetentní ľudia v DPB vedia načo majú slúžiť tie vnútorné panely na zobrazovanie nasledujúcich zastávok. Podľa môjho názoru sú nato aby cestujúci boli informovaní o aktuálnej trase vozidla. Nechápem, prečo nedokážu naprogramovať do nich aj odklonové trasy, hlavne pri električkách, kde sú tie odklony väčšinou rovnaké. Napríklad teraz počas prestavby trate pri tuneli sa v električkách vôbec nezobrazujú nasledujúce zastávky. Namiesto toho tam dajú také blbosti ako "Pásmo:40" alebo sa ukazujú zastávky na normálnej trase a pritom vozidlo ide po úplne inej... DPB by sa už konečne mohol zobudiť...
Peter P.
Ufo, nevieš ešte niečo o tých zadných dieloch K2-jok - 7064, 706...?
Pre fanúšikov trolejbusov- 6617 asi dopadne ako 14Tr 6300, teda bude odoslaná na GO do Zlína. Ćaká sa na výsledok rokovania s poistnou spoločnostou. Tešme sa už spoločne na výsledok opravy 15Tr 6601, ktorá bola odoslaná koncom oktobra do Zlína.
Z rekonštrukcii K2S ma mrzí iba jedna skutočnost, že 7070 zakrátko dojazdí. Z koženkových K2-jok ostane už len 7053.