Vďaka skutočnosti, že Mestská doprava odstúpila od našej dohody o vzájomnom používaní fotiek, boli sme nútení k 11.11.2000 odstrániť všetky ich fotky z týchto stránok. Aby to však nebolo také pesimistické, pribudlo niekoľko výnimočne zaujímavých fotografií od Jura Košeckého, za ktoré mu veľmi ďakujeme. Ide hlavne o fotografie vraku trolejbusov Škoda T 11 a 14Tr0, o autobus Ikarus 280 na plynový pohon, ale aj o vyradené električky T2 a množstvo trolejbusov 9Tr. Naozaj sa oplatí ich pozrieť.
Majkl
2. DPB, no ťažké roky tu máme. Ale čo môžeme chcieť? V ostatných mestách SR je to ešte horšie. Cestovali ste niekedy v Žiline? 84 ráno je šuvix. Banská Bystrica? 10 Sk za lístok a odvezieš sa 2 zastávky. Ak máš batožinu, je to za dvacku. A žiadne električenky, za každú cestu platíš čipovou kartou. A kupujú 4 busy ročne. Nemôžeme sa predsa porovnať s Viedňou (19 ATS za jazdu, ročný 5300 ATS). Však nám za to, že máme nižšiu životnú úroveň, nikto autobusy lacnejšie nepredá. 4,5 mil. za minibus alebo dovidenia. Nechcem ale vedieť ako by tu to vyzeralo, keby mesto nedávalo do MHD miliardu ročne. Ale štve ma, že do diaľnic idú miliardy a kvôli snáď necelému miliónu úspory (a kvôli tomu, že si to zmyslel nejaký úradníček na magistráte) nám skrátia jeden z najvyťaženejších spojov – 34.
3. Záverom, neviete niekto, čo boli zač tie 4 Ikarusy (280), čo som dnes videl v Dúbravke? (červenohnedá farba (ako z DPB), ale mali cudzie ŠPZ, boli bez čísel a na streche nad kabínou vodiča mali také T (ako najstaršie Ikarusy)