Kedy uz na Slovensku skonci takyto absurdistan? Este za cias jednej zeleznice si ZSR objednala nove tatranske elektricky. Az pri skusobnych jazdach sa zistilo, ze nevyhovuje prechodovemu profilu a tak sa posuvali hrany nastupist, predlzovali tyce samovratov, vyrovnavali obluky...
Teraz mame modernizovanu KT8, na ktorej sa menil len stredny clanok a uz nevyhovuje prech. prierezu.A pritom 99 % elektriciek DPMK sa do tohto prechod. prierezu zmesti. Ak nieco rekonstruujem, tak si aj urcim nejake parametre, aby som po rekonstrukcii nemal dalsie naklady na prevadzku. Nerozumiem tomu...Alebo si na slovensku kazdy najskor kupuje nabytok do bytu a az potom si k nabytku upravuje vysku a dlzku izby, vysekava diery pre okna a dvere?
KT8D5 ev.c.517 stalo do rana na stanici a vo vleku bol Albatros. Navrat do vozovne okolo 11.00 hod. Aky to malo zmysel, neviem. Foto by mal zajtra zverejnit BM.
Takže na konečnej Štadión Lokomotívy sa ukrajovalo zo začiatku výstupnej zastávky (cca 5 m, je tu provizórny zastávkový stojan, z posledných dverí dverí sa vystupuje už mimo zastávku..), ďalej sa ukrojilo zo začiatku a konca nástupnej zastávky a v obratisku na vonkajšej koľaji vedľa vyhýbky na vratnú koľaj. Na Štadióne TU sa na to hádam mrkne eMareq a cez Nám. osloboditeľov prefrčím o chvíľu.
Od 15:17 je kvôli strhnutej troleji výluka Nad Jazerom, je vidieť samé manipulačné jazdy a presuny. Naviac je vonku školské vozidlo #100 s dvoma blondínkami, ktoré sú v električke zjavne prvýkrát Paradoxne je toto vozidlo už zapísané ako technická pamiatka. Ďalšou zaujímavosťou je rozbíjanie obrubníkov a ukrojovanie zo zastávok, kadiaľ neprejde KT8D5.RN2. Na zastávky sa z tohto dôvodu dávajú náhradné zastávkové stojany.
Nenapadlo ešte niekoho urobiť deń otvorených dverí v dp a tam pred halou vytaviť chronologicky všetky hist aj používané typy ? 1(nák),10,104,T1,T2,T3(100, starý náter,nový náter,T3MOD,.....)KT -varianty,T6. Prípadne menšia redukcia počtu, aby sa to vošlo na kolaje pred halou.
U autobusov by to bolo tiež zaujímavé.
Vystavovať modernizované vozy po niekolko rokov po sebe , to je zrejme podla hesla /ľuďom to stačí, aj tak nič nepoznajú...../ , ale za čas budeme mať zrejme ďalšiu raritu - dsiate výročie modernizácie....
nemá to chybu
balky
Teraz mame modernizovanu KT8, na ktorej sa menil len stredny clanok a uz nevyhovuje prech. prierezu.A pritom 99 % elektriciek DPMK sa do tohto prechod. prierezu zmesti. Ak nieco rekonstruujem, tak si aj urcim nejake parametre, aby som po rekonstrukcii nemal dalsie naklady na prevadzku. Nerozumiem tomu...Alebo si na slovensku kazdy najskor kupuje nabytok do bytu a az potom si k nabytku upravuje vysku a dlzku izby, vysekava diery pre okna a dvere?