KT8D5 ev.c.517 stalo do rana na stanici a vo vleku bol Albatros. Navrat do vozovne okolo 11.00 hod. Aky to malo zmysel, neviem. Foto by mal zajtra zverejnit BM.
Takže na konečnej Štadión Lokomotívy sa ukrajovalo zo začiatku výstupnej zastávky (cca 5 m, je tu provizórny zastávkový stojan, z posledných dverí dverí sa vystupuje už mimo zastávku..), ďalej sa ukrojilo zo začiatku a konca nástupnej zastávky a v obratisku na vonkajšej koľaji vedľa vyhýbky na vratnú koľaj. Na Štadióne TU sa na to hádam mrkne eMareq a cez Nám. osloboditeľov prefrčím o chvíľu.
Od 15:17 je kvôli strhnutej troleji výluka Nad Jazerom, je vidieť samé manipulačné jazdy a presuny. Naviac je vonku školské vozidlo #100 s dvoma blondínkami, ktoré sú v električke zjavne prvýkrát Paradoxne je toto vozidlo už zapísané ako technická pamiatka. Ďalšou zaujímavosťou je rozbíjanie obrubníkov a ukrojovanie zo zastávok, kadiaľ neprejde KT8D5.RN2. Na zastávky sa z tohto dôvodu dávajú náhradné zastávkové stojany.
Nenapadlo ešte niekoho urobiť deń otvorených dverí v dp a tam pred halou vytaviť chronologicky všetky hist aj používané typy ? 1(nák),10,104,T1,T2,T3(100, starý náter,nový náter,T3MOD,.....)KT -varianty,T6. Prípadne menšia redukcia počtu, aby sa to vošlo na kolaje pred halou.
U autobusov by to bolo tiež zaujímavé.
Vystavovať modernizované vozy po niekolko rokov po sebe , to je zrejme podla hesla /ľuďom to stačí, aj tak nič nepoznajú...../ , ale za čas budeme mať zrejme ďalšiu raritu - dsiate výročie modernizácie....
nemá to chybu
Meniarne:A,B,C,D,E,F,G,K - takže 8 električkových a dva trolejbusové (tbusy používajú inú trakčnú sústavu a napatie)
Ináč čo sa týka hist.jázd ,tak mi chýba "10" ,104 už je totálny šrot, to ju fakt chcú zrušiť (!) ?;
- velmi mi vadili napr minulý rok tie hnusné zalaminované cedule na T1,2 to nemože nejaký nadšenec alebo niekto v dielni zhotoviť plechové tabulky zodpovedajúce histórii ? Alebo tam nedať radšej nič.
- na koňke zaujme to igelitové vreco s hnojom zavesené na jednom čele.
Stručná charakteristika koľajovej siete v KE (bez záruky presnosti informácie):
dĺžka tratí - 85,531 km
počet liniek - 15
počet samostatne elektricky napájaných úsekov: 49
počet úsekových deličov v sieti (mimo vozovne): 97
priemerná dĺžka jedného napájacieho úseku: 1745,5 m
počet všetkých výhybiek: 119
z toho počet železničných výhybiek na rýchlodráhe: 13
z toho počet elektromagneticky ovládaných výhybiek: 23
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Nodes