Áno, končí tak skoro.
1.kĺb - začína 5:20 na Juhu smer Kubrá ako linka č.1, končí na Juhu o 14:38 ako linka č.1
2.kĺb - začína 6:20 na Juhu smer Kubrá ako linka č.1, končí na Juhu o 17:03 ako linka č.1
3.kĺb - začína 7:05 na Juhu smer Kubrá ako linka č.1, končí na Juhu o 17:33 ako linka č.1
4.kĺb - začína 7:20 na Juhu smer Kubrá ako linka č.1, končí na Juhu o 17:48 ako linka č.1
Podľa môjho názoru by sa zišli aspoň ďalšie 2 otočky Juh - Kubrá a späť, keďže autobus, ktorý má odchod z Kubrej o 18:20 na konečnú na Juhu býva stále celkom slušne zaplnený.
Ale ja sa teším už aj na piaty, verím, že nový dopravca ich obehy zmení čo najskôr tak, aby to bolo efektívne a jazdili komplet s tým, že v prípade výpadku sa to tzv. piate poradie bude robiť sólovo.
Na základe údajov z Ubian bol posledným vozidlom typu Citelis, vypraveným na linke MHD Trenčín, voz #02 na L8 (konečná spoju 22.37 Sihoť IV), posledný Crossway voz #15 na L6 (23.00 Hanzlíkovská) a posledná B952 voz #31 na L11 (23.21 Saratovská).
#31 je tak zároveň posledným vozidlom SAD, vypraveným na linku MHD Trenčín pred nástupom TD. V úplnom “finále” si svoje odkrútila ešte aj záložná #67 na L8 (22.59 Gen.Svobodu).
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Jojo-DA
1.kĺb - začína 5:20 na Juhu smer Kubrá ako linka č.1, končí na Juhu o 14:38 ako linka č.1
2.kĺb - začína 6:20 na Juhu smer Kubrá ako linka č.1, končí na Juhu o 17:03 ako linka č.1
3.kĺb - začína 7:05 na Juhu smer Kubrá ako linka č.1, končí na Juhu o 17:33 ako linka č.1
4.kĺb - začína 7:20 na Juhu smer Kubrá ako linka č.1, končí na Juhu o 17:48 ako linka č.1
Podľa môjho názoru by sa zišli aspoň ďalšie 2 otočky Juh - Kubrá a späť, keďže autobus, ktorý má odchod z Kubrej o 18:20 na konečnú na Juhu býva stále celkom slušne zaplnený.