Reakcia na: kvorka #13501:
Tak po pravde z praxe, 11 - 60minutový interval v "a" plno stačí a aj 12m vozidlo na každom jednom spoji ale aj ostatných linkách cez víkend. V tomto prípade by ma zaujímal údaj od dopravcu koľko bolo tých cestujúcich v autobuse napr. na zastávke Kubrá-Dubová, poznám ako je to, Pred Poľom záhradkári vystúpia. Aj to zaplnenie je otázne, lebo nie je pravideľné, na tejto linke hrá dosť úlohu počasie kôli turistom, stmievanie a počasie kôli záhradkárom a samozrejme ak je pekne je využívaná i keď už nie vo veľkom aj kôli kyselke a tamojšiemu bufetu s langošmi. Ale osobne som ešte plnú 11 nevidel .A áno, dnes sa vraví, že pokiaľ už v autobuse 5 cestujúcich stojí, chcete kĺbové vozidlo kôli komfortu. To sa ale malo zvážiť pred objednávaním a kúpou autobusov, veď ten pomer je potom céééélkom opačný ![🤔](/data/img/emoji/1f914.png)
![😋](/data/img/emoji/1f60b.png)
henko151
Podľa vizualizácie vyzerá, že sa v priestore súčasných nástupišť vytvorí opačna jednosmerka. Nástupišťa pod tými hlavnými prístreškami mi prídu krátke aj pre jedno najdlhšie vozidlo používané na MHD, nie to ešte pre prípad, že by sa pri nástupišti smerom do centra mesta stretli dve vozidlá.
Najlogickejšie mi teda príde najvzdialenejšie nástupište od staničnej budovy, ktoré vyzerá dostatočne dlhé aj na prípadne rozdelenie na viacero nástupišť na rôzne smery. V tom prípade mi príde blbé, že nástupištia, ktoré podľa mňa generujú najviac nástupov a výstupov za deň budú najvzdialenejšie od vlakov.
Taktiež verím, že z projektu vypustili tie nezmyselné zábradlia v obvode takmer celej stanice. V Trenčíne je podchod z nástupišť dost excentrický a toto zábradlie za mňa zbytočne predlžuje pešie vzdialenosti a prestupný čas medzi vlak-bus a opačne.
Každopádne predstaničný priestor už dlhodobo potrebuje modernizáciu a každá správa o modernizácii je potešujúca.