Moja otazka bola ako vzdyna stav zaloznych ikarusov, a ich odpoved: Záložné Ikarusy SAD, a.s. nemá, do prevádzky v najbližšom období zaradí nový 18M Citelis/kĺbový/.
VIETE CO TO ZNAMENA,??????? ZE IKARUSY UZ NEMAME!!!!!!!! TO ZNAMENA, ZE JURAJ NA S PREPACENIM OSRAL, VY***AL SA NA NAS, AJ NA ROZLUCKOVU JAZDU!!!
Stavanger. Terén kopcovitý, v špičke prejdeš v okolí centra 400 metrov za cca 10 minút a tam, kde nie sú zápchy sú pre zmenu spomaľovače. Myslím, že s Prahou je to porovnateľné.
Neposlal ta nahodou Juraj, alebo Celler aby sa vsetkych dobre provokoval??? Ja sa stebou aj poobijem co sa tyka ikarusov..na ne nedam dopustit,,Tak pozor! ?
Čo to melieš? Ty tiež budeš tak ročník narodenia po 1989 ale presne budeš vedieť, aké kvalitné boli socialistické dreky a aké nekvalitné sú moderné vozidlá!
tak aby bolo jasne hrdina socialistickej vlasti som tu ja:P ale nie vazne, vyrobky co sa robili vtedy boli omnoho kvalitnejsie ako tie dnesne, ikarusy na tu dobu mali spotrebu dobru, kedze ropy bolo dost a myslim tiez ze ked boli nove tak ta spotreba nebola taka ako dnes. a keby to neboli dobre autobusy nejazdili by ako v spravach povedali "na vsetkych kontinentoch sveta" ale aj tak by som rad vedel ci na anktartide vozili tulenov:D
Ono dosŤ záleží aj od terénu aj od mesta, všakáno? V Prahe sa testovali aj iné vozy a všetky vychádzajú +/- narovnako. Kde je to tá "najhoršia mestská premávka"?
Tými pražskými číslami si si istý? Ja mám na päťročnom Citare v najhoršej mestskej premávke v zime bežne okolo 35, nanajvýš 38. Nechce sa mi veriť, že by tam bol až taký rozdiel, to by o Citelisy nikto nestál...
keune-br: Skoda ze ja teba nepoznam, navrhol vy som ťa aby ťa súdruhovia, Maďarskej ľudovej republiky navrli za Hrdinu socilaistickej vlasti.
Súdruhovia z minulého režimu by boli radi keby počuli ako obhajuješ ich kvalitné socialistické mašiny. ? ?
Na 100% nové kĺbaky zožerú menej paliva ako tie maďarské mašiny.
ked sa ikarus nasere mozno spapka aj 100l/66km:D to ako ja a kamos ked sme sli na pionieri, ze co ti to tu kvapka? to nic, to je len benzin:D
no povazskobystricania si asi vyrazia radi do vidieckych casti ked klb na l. 9, alebo zeby manipulacny prejazd na drevo do lesa?;-)
v PB jazdí 5 kňlbových B961E. Najmä na linkách 3,4,9 /tá má jedno poradie/,10,110. Vyskkytujú sa ale aj inde, s výnimkou 2,6,7 asi občas na každej linke. ?
Budes sa divit, ale klbovy Citelis zozerie viac, ako klbovy Ikarus.
Tym 60 versus 30 L/100 km sa mi VOBEC nechce verit. Jak moze klbovy Citelis zrat 30, ked v Presove (kde sa za nizku spotrebu davaju premie) zere SOLO CITELIS 35 L/100 km a v Prahe zerie SOLO CITELIS 50-55 L/100 km?
Nie som ziadny odborník na autobusi. Ale napísal som to s pohladu cestujúceho. Ja si myslím ze ikarus zozerie paliva ako tank, v lepsom pípade 100l na 100km ☺ !!!!
A ja radsej sa odveziem v pohodlnom, tichom, citelise ci v novej karose. Ako sa triasť od zimi, a báť sa kedy sa zadná časť tej maďarskej haraburdi odtrhne. A nechať si zničiť sluch s toho neznesitelného hluku...
Doba pokročila dopredu, treba nové, krajšie, pohodlnejšie autobusi ako tie staré haraburdy...
Pochybujem o tom že ikarus zožerie menej paliva ako nové kĺbové busi.
A ti keune-br napíš do sadky možno ti tú modrú haraburdu darujú, lepsie ako by mali platiť za recikláciu... Doma sa hraj na šoféra ? ?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
keune-br
Moja otazka bola ako vzdyna stav zaloznych ikarusov, a ich odpoved: Záložné Ikarusy SAD, a.s. nemá, do prevádzky v najbližšom období zaradí nový 18M Citelis/kĺbový/.
VIETE CO TO ZNAMENA,??????? ZE IKARUSY UZ NEMAME!!!!!!!! TO ZNAMENA, ZE JURAJ NA S PREPACENIM OSRAL, VY***AL SA NA NAS, AJ NA ROZLUCKOVU JAZDU!!!