Zabudol som, že spoj o 7.30 na l.3 by obsluhoval Sad tn a o 18. By išiel zo stanice až do výstrkova a opačne oba z Výstrkova a o 13. Do Výstrkova , oboja školské.
Ja mám návrh 3 jednoduchých liniek aj s obehami, ale na papieri.
Linky:
1 Žst-Slobodáreň-SPŠ-ZVS-ZŤS-Prejta-Vystrkov denne, 1 h špička, 2 h sedlo, 4 h víkend, v X od 5 do 19, v 6 od 5 do 15 a v + od 9 do 19
2 Za traťou-Cintorín-ZVS-ZŤS(-Lieskovec v denne, 1 h špička, sedlo nejazdí, 3 páry sp. Víkend v X od 5 do 8 a od 13 do 20, v 6 spoje o 8,11,15 a smer Zťs-Za traťou aj o 16 a v + spoje o 10,12,15 a 19 Zťs-Za traťou
3 (Žst-)Čs.A-ZVS-ZŤS(-Výstrkov) v X účelovo Čsa-Zťs o 5.,7.,7.30,13. a 18. A opačne o 7. a 13.
Ceny lístkov 40 centov plný a 20 centov polovičný, predplatný mesačný 8 eur plný a 4 eurá polovičný. Dopravca: Dubnická autobusová doprava, a.s. (DAD, a.s.)
K téme Dubnica nad Váhom:
Začnem pozitívnou správou. Dnes som dostal od dopravného referenta z MsÚ Dubnica správu, že mesto namaľuje vodorovné žlté značenie na zastávkach linky 302430 na jar 2017. Vraj to majú v pláne, tak som zvedaví, či sa to aj zrealizuje. Určite sa o to ešte budem zaujímať.
Verím, že okrem mesta, ktoré sa už konečne ozvalo sa mi ešte ozve aj SAD a TSK.
Ďalej by som mal zopár otázok, či niekto nevie:
- Cca v akom roku došlo k zrušeniu zastávky na ul. Partizánka pri bývalej základnej škole?
- Aká zastávka sa nachádzala na ulici Andreja Kmeťa pri Gymnáziu? Ešte pár rokov dozadu som tade vídaval ráno chodiť autobus, no o oficiálnej zastávke som sa nedočítal ani v cp z toho obdobia. Doteraz sa tam nachádza označník, ktorý je na podstavci pôvodného označníka, takže reálna zastávka tam niekedy musela byť. Pripájam odkaz na street view: https://www.google.sk/maps/@48.959825,18.1684472,3a,75y,356.23h,90t/data=!3m6!1e1!3m4!1sCpezqdY-uuqiq3RqbM0f-w!2e0!7i13312!8i6656
Ako môžete vidieť, na plechu nikdy neboli vývesky (nakoľko je relatívne čistý). Oproti stavu z roku 2012 je zmena iba v tom, že ulica je už jednosmerná smerom k ceste I/61. Pri zmene bolo dokonca ako na jednej z mála obnovené vodorovné značenie zastávka v novom smere. Označník je však naďalej rovnako a teda v protismere. Zastávka nieje ani na mojbus.sk
- Napadlo ma, či sa zastávka Dubničanka smer ABC, SPŠ niekedy nenachádzala priamo pred hotelom Kristína oproti opačnej zastávke? Dnes je tam parkovisko, no na začiatkoch pripomína vjazd do zástavkového zálivu.
Vopred ďakujem za info.
No a na záver zverejňujem môj NÁVRH CESTOVNÉHO PORIADKU, ako by možno niekedy mohla jazdiť dubnická MHD. Rád uvítam a odpoviem na pripomienky a otázky. Snažil som sa obslúžiť čo najviac (preto je linka okružná), taktiež som sa snažil zabezpečiť spoje pracujúcim, školákom a aj nadväznosť na vlaky.
Zmeny v nedeľu sú tam z dôvodu nadväznosti na rýchliky pre študentov smer Bratislava. Je to robené už na nový GVD, ktorý bude platiť od decembra. Žiadne zastávky zatiaľ nenavrhujem na zastávky na znamenie. Zopár spojov ktoré dnes jazdia do časti Za traťou a na Liskovec navrhujem zrušiť, rovnako aj zachádzky na Dom dôchodcov a A-32.
Snažil som sa zabezpečiť aspoň ako tak pravidelnosť v intervale. V súčastnosti uvažujem nad návrhom linky 2, ktorá by obslúžila priemyselný park aj časť Za traťou. Uvítam návrhy, ako by linka 2 mohla vyzerať.
Áno jasné, napíš mi tvoju mailovú adresu a pošlem. L11 bohužiaľ zatiaľ tiež nemám (teda nie kĺb). Ak niekedy budem niečo také mať, tak Ti to potom pošlem.
Ak by si (alebo aj hocikto iný) mal nejaké fotky kĺbov na linkách 2,5,6,8,11,15 alebo 18 (okrem tých čo sú na IMHD) a bol by ochotný mi ich poslať, budem rád.
7/17 - nie, narvaným kĺbom som nešiel. Môžem poprosiť informáciu, ktorý že to bol spoj? Viem, že ako tak opodstatnený je kĺb na spoji čo chodí okolo 15.30 z Priemyselného parku, tam býva okolo 40 ľudí - ale to je ne linke 11 bežné na viacerých spojoch a tam jazdia sóla!
S tými výjazdmi z/do vozovne no neviem... Vídavam tú harmoniku čo robieva 7 a 17 chodiť potom z Juhu naprázdno do SAD a tiež ráno vidím harmoniky na prejazdoch, takže tých výjazdov z/do vozovne tak veľa nebude.
8 - dobre. Veď tak či tak som v predchádzajúcom príspevku písal, že kvôli nezanedbateľnému počtu spojov nenavrhujem žiadne zmeny.
23 - to predĺženie k Výstavisku je výborný nápad! Zabezpečí sa tak spojenie z Východnej do Max-u a zlepší obsluha oblasti Pod sokolice.
linka 50 - čo najskôr sa ňou pôjdem povoziť a napíšem
Opatová, družstvo - veru áno. Radšej za tie peniaze pridať spoj okolo 21-22 h. v "x" do Opatovej.
Im tie tabule celkovo nejak nejdú. Stretávam autobusy, ktoré majú spredu napr. 11 zboku 22 a vzadu 28 (alebo inak, uviedol som príklad). Musím si #54 vystriehnuť a odfotiť.
SAD má zmluvu iba do 8/2017? Ak áno, tak dúfam, že sa potom vyberie iný dopravca. Napríklad Legionárska sa stále (ne)hlási po starom.
na 24 a 25 nájdeš aj tu vo fotogalérii, daj si pri vyhľadávaní položku "linka" číslo 24 alebo 25 a máš to. Na linkách 7/17 zatiaľ galéria nie je, ale pozriem či nemám dačo na disku.
Myslíš asi nizkopodlažné? Ak si myslel že NP je že nízkopodlažné, tak na obrázku čo som poslal vyzerá, že je asi nízkopodlažný, ale nie bohužiaľ tie nové autobusy nie sú nízko podlažné. Ale to sme mohli čakať, naša SADka iba nejako kupuje tie vysokopodlažné, aj pri autobuse Irisbus Crossway LE 12M ho moc nemôžeme nazvať nízko podlažným, keďže iba predná časť kde je cca 8 sedadiel či koľko plnohodnotne ako pri nízkopodlažnom vozidle.
Inak je to škoda, že sa nemohli kúpiť radšej rovno týchto Crosswayov ako starých 952 karós. Taktiež napríklad škoda, je že máme Citelisov iba 5. A zase baviť sa o nízkopodlažnom kĺbaku už nemá zmysel, ten stále stojí na dvore SADky, dnes tuším vzadu bol odstavený vedľa nejakej veľmi starej Karosy.
linky 1-6 tak ako píšeš
linky 7/17: už si šiel narvaným kĺbom? ja áno, predvčerom. Možno niektoré spoje považuješ za prázdne, resp. aj kĺbaky sa na týchto linkách sťahujúdo vozovne a vyťahujú von, takže preto tam môžeš vídať aj slabšie vyťažené spoje. Ale inak najmä tento mesiac vidno už ich zmysel riadne.
linka 8: 15 min interval je len v jednu hodinu a po celej trase je voz slušne vyťažený. Večer je to síce menej, ale takúto linku treba, lebo inak by už nejazdilo skoro nič, nieto častejšie než raz do hodiny. TU linka 8 poskytuje pravidelnosť a spojenie aj za bývalú linku 18 (dnes 4) či 28 a 21, ktoré už nejazdia v tom čase.
linky 11-22 opäť súhlas
linka 23 je slabá, podľa mňa pre krátku trasu. Buď presun na 28 alebo predĺženie linky K výstavisku (až pred bránu)
linky 24-28 súhlas
linka 50: cez týždeň len jeden spoj na nočný Zemplín, ale problémom asi bude zaturnusovanie + FPČ vodiča čo by to robil
Opatová družstvo: pri frekvencii dnešnej linky 4 zbytočná veru úplne.
Nové busy sú výlučne PAL.
Nové busy na MHD: až s novým (staronovým) dopravcom po 8/2017, dovtedy nič nebude (a má to logiku), treba ten kĺbový Citelis sprevádzkovať
Áno, ráno som #54 videl na linke 24 vpredu len malá tabuľka, inak nič, transparenty blbnú. A nebol to jediný voz, čo zase soudruzi na SAD posrali?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
MA MHD
S tými výjazdmi z/do vozovne no neviem... Vídavam tú harmoniku čo robieva 7 a 17 chodiť potom z Juhu naprázdno do SAD a tiež ráno vidím harmoniky na prejazdoch, takže tých výjazdov z/do vozovne tak veľa nebude.
8 - dobre. Veď tak či tak som v predchádzajúcom príspevku písal, že kvôli nezanedbateľnému počtu spojov nenavrhujem žiadne zmeny.
23 - to predĺženie k Výstavisku je výborný nápad! Zabezpečí sa tak spojenie z Východnej do Max-u a zlepší obsluha oblasti Pod sokolice.
linka 50 - čo najskôr sa ňou pôjdem povoziť a napíšem
Opatová, družstvo - veru áno. Radšej za tie peniaze pridať spoj okolo 21-22 h. v "x" do Opatovej.
Im tie tabule celkovo nejak nejdú. Stretávam autobusy, ktoré majú spredu napr. 11 zboku 22 a vzadu 28 (alebo inak, uviedol som príklad). Musím si #54 vystriehnuť a odfotiť.
SAD má zmluvu iba do 8/2017? Ak áno, tak dúfam, že sa potom vyberie iný dopravca. Napríklad Legionárska sa stále (ne)hlási po starom.