Chcel by som vás veľmi pekne poprosiť o prezretie si materiálu k štandardizácií zástávok MHD v Trenčíne. Je to súbor zozbieraných podnetov hlavne z tohto fóra a doplnených o niektoré moje veci. Identický materiál som prezentoval na Komisii životného prostredia, dopravy, investícií a územného plánovania. Tam bol odporučený na ďalšie pripomienkovanie Útvarom dopravy a SAD Trenčín.
Ide o pracovnú verziu, nejde o nič záväzné. Chýba tam norma STN pre definovanie zastávok, ktorá sa tu preberala naposledy.
Budem rád za každý nápad. Buď tu, alebo na richard.scepko@gmail.com
Ďakujem!
Ide o pracovnú verziu, nejde o nič záväzné. Chýba tam norma STN pre definovanie zastávok, ktorá sa tu preberala naposledy.
Budem rád za každý nápad. Buď tu, alebo na richard.scepko@gmail.com
Ďakujem!
MA MHD
Spôsob, ako sa otáčali spoje L3 v Orechovom mi je známi. Viem, že je to nevhodné riešenie ale ako inak to tam vieš vyriešiť? Obnoviť MHD do obce Zamarovce? Ja by som bol za, ale o tom môžeme asi iba snívať.
Lenže, ja sa okrem prevádzkovej snažím prihliadať aj na tú stránku z hľadiska cestujúcich. A je pravda, že záujem tam je (to potvrdzujú otázky a odpovede a aj ľudia, s ktorými som o tom prehodil 2-3 vety na zastávke, keď sme čakali na PAL do mesta). Okrem toho, aj tá dochádzková vzdialenosť na zastávku Istebnícka je dosť veľká.
Návrh na zrušenie obsluhy Orechového (ešte v cp DIC) sa kritizoval aj tu v článku "Mestom Trenčín navrhovaná organizácia zmien MHD pod drobnohľadom", píše sa tam: "Na obsluhu mestskej časti Orechové sa v návrhu asi „zabudlo“ – nie je tam navrhnutá žiadna linka ani zachádzka."
Preto sa pýtam, či je to tam tak hrozné, že to treba riešiť takto radikálne, alebo či keby sa na uvedených častiach ulíc upravilo dopravné značenie (zákaz státia - zvislé aj vodorovné) na oboch okrajoch, či by sa to dalo prejsť?
A áno, viem, že sú tam aj PAL spoje, ale napríklad cez víkend sú tam veľké medzery medzi odchodmi a jazdia iba na AS. Pričom MHD by ľudí doviezla do mesta, k nemocnici a na Juh, prípadne do OC Laugaricio a pod.