Reakcia na: draxter #9663:
Samozrejme, že aj komfort je významný. Práve o komfort pri preprave mi teraz ide. Pretože mi príde nelogické, že v 11, ako píše aj MinoSUN-55 je hlava na hlave a na 7/17 vezie kĺbový spoj vzduch. Sólo autobus má kapacitu na sedenie okolo 30 cestujúcich (Karosa). Na linke 7/17 som narátal max. 25 cestujúcich - v kĺbovom spoji. Takže všetci si pohodlne sadnú a zostanú aj voľné miesta v sóle.
Takže výsledkom môjho riešenia je, že cestujúcich na linke 11 neodradí nepohodlie, nakoľko v kĺbovom autobuse si viac ľudí sadne a lepšie sa rozložia a zároveň na linkách 7 a 17 nepríde k zníženiu štandardu.
Pripomínam, že optimálny počet cestujúcich v kĺbovom vozidle je aspoň 60 cestujúcich (to je ešte určite v poriadku). Keď na linkách 7 a 17 je ich max. 25, tak je to optimálne na sólo autobus (a rozhodne nie nekomfortné).
Výsledkom teda bude pohodlná preprava pre každého.
MA MHD
Otázka od: Božena Ch., 10.09.2016
Dobrý deň. Prečo prosím nestojí linka č.6 idúca do Záblatia na zastávke pri pošte? Je potrebné previezť sa až na Rybáre, aby som na spiatočnej ceste vystúpila pri pošte? Čo je zo za rozum? Snažím sa nepoužívať vulgarizmy, lebo neuverejníte moju otázku. K schéme MHD uverejnenej v Informačných novinách mesta Trenčín, je potrebné vydať ešte príručku, pretože my, hlúpi občania mesta sme to nepochopili. Zavádzajúce hlásenia na niektorých zastávkach "prosím vystúpte konečná" a nefungujúce čítačky kariet, proste Kocúrkovo.
Odpoveď:
Miloš Minarech, útvar dopravy:
Dopravcovi SAD sme opakovane zadali požiadavku na urgentnú zmenu hlásenia končených zastávok v oblasti Záblatia a Zlatoviec a Novín.