Pridávam aktuality z dneška:
- Bol som sa previesť linkou 13 a môžem povedať, že je výborne a rovnomerne vyťažená v celej trase. Aj v častiach za traťou aj na Zlatovskej nastupovalo dosť ľudí. Takže rušiť ju určite netreba a trvám na tom, že 13 má zmysel.
- Na zrušených zastávkach pribudli informácie o zrušení od 1.8. Takže už by to nemalo miasť ľudí.
- Tentokrát musím pochváliť aj hlásenie. V žltej zóne funguje dobre. Je počuteľné, zrozumiteľné a spúšťa sa správne. Čo mi ale prekážalo, je, že na zastávke Záblatie, nadjazd sa nehlási "Zastávka na znamenie", alebo je to veľmi potichu.
Ale informácia o tom, že zastávka je na znamenie nie je ani tu na IMHD, hoci zastávka na znamenie to určite je - viď cp: http://www.sadtn.sk/cms_object/file/553_013.pdf
- Naviac, na zastávke nadjazd nie je stále chodník a cestujúci nastupujú zo štrku, pričom sa musia vyhýbať obrubníkom. Označníky sú položené na vozovke (v pruhu zastávky).
- Cestujúci boli stále trochu dopletený, o slabej informovanosti svedčia aj otázky a odpovede na webe mesta. Pozitívom je, že MHD spomenuli aspoň v augustovom INFE: http://www.trencin.sk/tmp/asset_cache/link/0000026345/Info08wm.pdf
Celkový dojem mám ale dobrý, nebyť tej nejasnej zastávky na znamenie pri nadjazde, ktorá je naviac bez chodníka. Určite to treba dotiahnuť (spolu s tou zastávkou aj niektoré hlásenia, vývesky a označníky, prvá lastovička v podobe informácie o zrušení zastávok už ale je).
- Bol som sa previesť linkou 13 a môžem povedať, že je výborne a rovnomerne vyťažená v celej trase. Aj v častiach za traťou aj na Zlatovskej nastupovalo dosť ľudí. Takže rušiť ju určite netreba a trvám na tom, že 13 má zmysel.
- Na zrušených zastávkach pribudli informácie o zrušení od 1.8. Takže už by to nemalo miasť ľudí.
- Tentokrát musím pochváliť aj hlásenie. V žltej zóne funguje dobre. Je počuteľné, zrozumiteľné a spúšťa sa správne. Čo mi ale prekážalo, je, že na zastávke Záblatie, nadjazd sa nehlási "Zastávka na znamenie", alebo je to veľmi potichu.
Ale informácia o tom, že zastávka je na znamenie nie je ani tu na IMHD, hoci zastávka na znamenie to určite je - viď cp: http://www.sadtn.sk/cms_object/file/553_013.pdf
- Naviac, na zastávke nadjazd nie je stále chodník a cestujúci nastupujú zo štrku, pričom sa musia vyhýbať obrubníkom. Označníky sú položené na vozovke (v pruhu zastávky).
- Cestujúci boli stále trochu dopletený, o slabej informovanosti svedčia aj otázky a odpovede na webe mesta. Pozitívom je, že MHD spomenuli aspoň v augustovom INFE: http://www.trencin.sk/tmp/asset_cache/link/0000026345/Info08wm.pdf
Celkový dojem mám ale dobrý, nebyť tej nejasnej zastávky na znamenie pri nadjazde, ktorá je naviac bez chodníka. Určite to treba dotiahnuť (spolu s tou zastávkou aj niektoré hlásenia, vývesky a označníky, prvá lastovička v podobe informácie o zrušení zastávok už ale je).
MA MHD
http://www.sadtn.sk/cms_object/file/1068_braneckeho.pdf
Podľa nej všetky spoje obsluhujú VOP a aj zastávku Hroznová. Je tam síce poznámka "E- i ide po VOP" ale dá sa vysvetliť aj tak, že len daný spoj tam končí a ostatné ju normálne obsluhujú (ako pri Detskom mestečku). Lebo to, že sa jedná o vybrané spoje nieje napísané nikde.
A pritom stačí tak málo:
- zmeniť poznámku "E-i ide po VOP" na "E - spoj obsluhuje zastávku VOP, kde končí". Podobne treba vyriešiť aj Kubrú, ZŠ na linke 4. Miesto poznámky "C - ide po Kubrú, ZŠ" na "C - spoj obsluhuje Kubrú, ZŠ, kde končí"
- pri zastávkach na znamenie treba doplniť k názvu ruku, tak, ako je na IMHD
- za názvy nových, zatiaľ neobsluhovaných zastávok dať "(neobsluhovaná)", toto sa nebude dať využiť len pri zastávke Priemyselný park II smer Priemyselný park, kde navrhujem urýchlene dať trochu zámkovej dlažby miesto trávy a zaviesť ju.
Alebo, ešte jedno riešenie, a to po dohode preberať vývesky z IMHD.