Reakcia na: MA MHD #9269:
zastávky na znamenie sú aj v súčasnosti, ale len zopár. Práve skúšobná prevádzka dá odpoveď na to, či niektoré na znamenie sa ešte doplnia (myslím, že áno). Ešte krátko k nemocnici: býva tam výjazd sanitiek, vjazd sanitiek, premávka je hustá, preto tam niku treba zachovať už len preto, že sa tam dá aj uhnúť sanitkám. Neviem si predstaviť, žeby tam zastali napríklad kĺbový voz na linke 24, oproti voz na linke 2, k tomu ostrovček, premávka a do toho sanitka nemá šancu. Ale robiť niky na SOblahovskej by bola úplná blbosť, tam dať len kasselák a je to, nič iné netreba, dnešná zastávka 25 by obojstranne kasselák privítala.Červená zóna: Inovecká - súhlasím, Cintorínska - tiež, Dlhé Hony isto NIE, Beckovská podľa mňa nie, čistička - isto áno,
Žltá: Záblatie-cint pre tých 6 spojov kľudne, VOD-EKO áno, nadjazd (zatiaľ áno, podľa výstavby v čase zavedenia), Kasárenská nie, Stárka áno, Piešťanská nie
Zelená: Horeblatie áno, Kubra ZŠ NIE, záhrady áno, Dubová možno áno, Kubrická áno, kpt. Nálepku áno
ale to je v Trencine utopia ,to je jasne... aj pohodlie v autobusoch robi dnes svoje,tie cesty po ktorych jazdia su otrasne,autobusy kavu zo strany na stranu,trasu a hrkocu(tie skor menene tipy),ludia nadavaju,nevraviac o cudzincoch ktory su zhrozeny...mesto by malo mat prioritu vyasfaltovat na novo prave taketo cesty a aut.zastavky...a hlavne si nejakym sposobom musia cestujuci zvyknut ze vodic autobusu nie je taxikar,u nas prestali citat vyvesky,inde si otvaraju sami dvere,tu nevedia zazvonit ked treba...cele je to nejake divne vsetko v tom nasom meste... mlades ktory uz nie je ucena od malicka cestovat a vyuzivat autobus ked vam nastupi nevie slovo povedat,vodic aby vsetko z nich pacil...je to skratka drina vo vsetkych smeroch...
Nehovoriac, ak chodím pešo. Jeden významný dánsky urbanista po návšteve Bratislavy skonštatoval, že žijeme ešte v automobilovej puberte. Kde vlastníctvo auta znamená spoločenský status... Neviem si jednoducho vytĺcť z hlavy, že MHD by mala byť nosným dopravným systémom. Postupne, ale systematicky (vozový park, infraštruktúra, grafikon a pod.).
syko
CP totiž môže využiť existujúci potenciál MHD v danom mieste, ale ten potenciál má svoje limity. Urbanizmus je to, čo tie limity môže zvyšovať.
Takže si stačí pozrieť územný plán a veľmi rýchlo získaš predstavu, či v tej ktorej lokalite bude dostatok ľudí pre dostatočne časté spoje MHD...