No,pozorne som sedel a prestudoval si ten novy cp,jedine co by som vytkol je ta 4-nie koli trase,tu uznavam , ale ako linka do Opatovej by to mala ostat 21 co tam jazdila odkedy bola zriadena MHD do Opatovej. To precislovanie je take DICkovske...ako aj napr. linka cislo 7-i ked ta je specificka vo vela veciach,no 7 co mala trasu roky Kubrica - Zamostie bude zrazu na Juhu...aj vcera o pol jedenastej v noci to jednemu staremu panovi co nemohol spat matalo v makovicke na stanici a pytal sa ma na to,reku mozno jeden pan z autorov toho minuleho navrhu,ale v tomto jednom by mal pravdu...No inak je to co sa tyka spojeni,prestupov -co pomaly ani nebudu potrebne,subehov atd velmi pekne prespekulovane a premakane...klobuk dolu,co sa cestujucich tyka budu urcite spokojny,co sa tyka vodicov-zamakaju si lebo trasy budu dost dlhe co v teplych dnoch nie je lahke v MHD,no mozno sa dockame aj lepsich autobusov a bude sa to dat zvladnut...
Tak ja len tolko...
Tak ja len tolko...
kvorka
K linke 7: tie 4 páry spojov v Kubrici oželejú, keď im posilnia 11, a ak sa mal systém protismerných dvojičiek aplikovať (na žilinský spôsob), tak 1-11 neprichádzalo do úvahy, 2-12, 3-13 tiež nie, 5-15 by bolo spájané so starými linkami, 6-16 to isté, tak 7-17 vyšiel ako najlepšie: jednak číslo 7 na Zlatovskej poznajú, 17 zase na Juhu i Soblahovskej. A zase urobiť napríklad linky 29 a 30 by bolo také považskobystrické ? Takže ja dvojičke 7-17 tlieskam.
Subjektíne pocity, samozrejme, sú u každého iné - ja by som osobne bol zato, aby linka 4 bola radšej linkou 18, s ktorou má celú trasu rovnakú, ale pre tú Opatovú je to lepšie. Linka 12 by mohla byť linkou 10, ktorá je s Novinami spojená historicky. Ale zase aj s Nozdrkovcami...a tak podobne. Takže linky 1,2,3,4,5,6,7,8,11,12,13,17,22,23,24,25,26,28 a 50 sú veľmi akceptovateľné. Naviac, linky 1-11 vytvárajú pre oblasť Kubrej číselnú "pohodu", rovnako 2-12 v Biksupiciach, 3-13 za mostami a 7-17 celým okruhom.