Reakcia na: kvorka #9111:
Primátor hovoril o lete (prípadne 2. polroku) 2016. Inak tá linka 8 je výborný nápad (ten posledný spoj). Plne podporujem.
ta lampa tam este stale je...vidite ako sa tu vie pekne slubovat...cirkusanti na nu davaju ich reklamy a nam zavadzia este viac... kazdy poslanec si prihrieva svoju polievocku,vybavi co potrebuje on a zopar jemu blizkych ale verejne zaujmy ho nezaujimaju... Co sa tyka Lauga...autobusy tam ani nemali jazdit=vidno na prevedeni zastavok a obratliska a zakrut...nebolo s tym ratane...a aby tam vozili viac ludi tiez nie je zaujem...lebo to nie su ti kupichtivy zakaznici vraj! -nalievam vam cistu polievocku i ked viem ze nechutnu...Je mi luto,kym sa ale takto bude rozmyslat a nie ako mi tu ,tak to tu aj tak bude so vsetkym vyzerat...
No,na novom kruhaci pri Radegaste ked vychadzate smerom na Opatovu je zvisle dop.znacenie ukazujuce dva jazdne pruhy v jednom smere,pricom ten vpravo je vyhradeny pre autobusy....skutocnost na vozovke ale nicomu takemu nezodpoveda,iba kusok dalej je autobusova zastavka...takze pokus dobry ale humor este lepsi.Necudujem sa ze to v tomto meste vyzera ako vyzera ...naco su nam takyto vysokoskolaci to veru neviem...robit nebudu a ked tak toto je vysledok a penazie sa tocia tam kde netreba... a my ostatny sa nad tym chytame za hlavu a smejeme sa potom...
milan005
V prvom rade je L6 prispôsobená na dohodu s TnUAD, kde vyučovacie hodiny začínajú X:15, takže odchod zo stanice o X:51 je vhodný (stíha sa príchod od vlakov z oboch smerov, ak by sa rátalo aj s bežnými meškaniami vlakov, ktoré sa vyskytujú).
Zároveň má L6 preklad s linkami zo Sihote aj na Sihoť. Môže chodiť v rovnakom čase v "x" aj "a", čo je tiež výhoda.
Maximálny možný posun L6 je o 5 min. skôr, čo ale k vlakom nepomôže, akurát by to bolo o niečo lepšie od vlakov a ako prípoj k L17. Avšak zhorší to pravidelnosť medzi linkami - preklad. Väčší posun spôsobí zasa nestíhanie od vlakov.
Ďalšou vecou je, že cez víkend (nedeľu) je možné rátať s cestami od vlakov, nie k vlakom (internáty na Staničnej a v Záblatí). Takže spojenie opačným smerom nepokladám za rozhodujúce. Nechcem ho ale ani zľahčovať.
A posledná vec je, že v súčasnosti ide L13 zo stanice v "x" tiež X:50 a spolu s ňou ide aj L6, takže v zhluku spolu a potom hodinu nič. Zo Záblatia X:20, čo nie je k vlaku...
Práve som dopozeral turnusy a aj tie by 5 min. posun skôr umožnili bez narušenia náväznosti a BP. Akurát po 14-tej hodine kedy sa ide zo Sihote 10 a 40 by ten 10 musel ostať kvôli prípoju od Kubrej L1, tam možno očakávať potenciál.