Reakcia na: milan005 #9071:
Super! Takto to treba spraviť! Bude to oveľa prehľadnejšie a aj logické ? Ale mal by som jednu otázku ohľadne liniek 7 a 17:
Veď pri linke 17 si spoje do / z priemyselného parku označil (P) a prečo pri linke 7 už nie. Treba tie spoje do priemyselného parku označiť aj pri 7. Nech je to teda pri všetkých rovnaké.
lebo má 3 konečné. A linky bez viac konečných tu v Trenčíne nespravím ani ja, ani DIC, ani nikto. Vždy tu boli (už od vzniku MHD) a aj budú. Lebo ak by na každú variáciu trasy bola linka tak by ich bolo ešte viac ako teraz snáď, pretože sú miesta kde stačí spoj viesť len ako návoz/odvoz z prac. zmeny (LOT, VOP, Opatová a Kubrá školské spoje, atď...)
MA MHD
Na druhú stranu musím priznať, že aj označovanie písmenami má svoje výhody. Zaujalo ma aj to, že by sa to dalo využiť pri viac linkách (5,7,17,2,4), pričom keby sme to pojali takto komplexne, tak by sa mi to páčilo. Označenie písmenami by teda bolo iba na poznámke v CP ale aj na transparentoch ako v PB? Ale som za akékoľvek riešenie, ktoré by tú linku 6 sprehľadnilo.
PS: aby sme sa tu zbytočne nehádali, navrhujem dať na úvodnú stránku TN IMHD anketu, a nech cestujúci a čitatelia sami rozhodnú. A hneď budeme vedieť, ako to spraviť. Otázky:
Aký spôsob označenia občasných konečných linky 6 občianskeho návrhu optimalizácie preferujete (linka má totiž v návrhu až 6 konečných)?
a)Stačí označenie občasnej konečnej poznámkou v cestovnom poriadku
b)Preferujem označenie vetiev linky písmenami podľa názvu občasnej konečnej (napríklad 6P - po priemyselný park)
c)Preferujem oddelenie špeciálnych zamestnaneckých spojov do priem. parku do samostatnej novej linky 16 (ktorá bude s linkou 6 dvojička)