Čo sa týka Opatovskej ul. tak by som to riešil ako už kvorka písal, to znamená posunom zastávky Opatovská (podľa návrhu) v smere na Sihoť IV smerom ku polohe smer centrum. Zastávky by boli aspoň oproti sebe a je aj možnosť vytvorenia zastávkového zálivu. Vzdialenosti by tým pádom teda boli 350 - 400 metrov, čo je už lepšie. Tento návrh usporiadania som zakreslil do reálneho terénu v mape (viď. príloha, zdroj Google Earth)
+ tie zastávky v centre:
Skúsil by som to teda takto:
- Palackého, PRIOR smer Hasičská TRVALO (v prípade vyťaženosti by sa mohol osadiť aj prístrešok)
- Nám. Sv. Anny smer JUH - skúšobne na 3 mesiace
+ tie zastávky v centre:
Skúsil by som to teda takto:
- Palackého, PRIOR smer Hasičská TRVALO (v prípade vyťaženosti by sa mohol osadiť aj prístrešok)
- Nám. Sv. Anny smer JUH - skúšobne na 3 mesiace
milan001
- preklad liniek 2 a 24 s posilnením práve 24
- linky 7 a 17 ich koncepcia premávky vlastne ako nosnej linky Juh - centrum - Zlatovská
- super nápad, ako ste obslúžili Záblatie a Zlatovce, vlastne ste zvýšili obsluhu ale nenavýšili kilometre, a logicky potiahli linky tam, kde to infraštruktúra umožňuje. K tomu malá otázka: uvažujete aj so zastávkou pred kruháčom v Zlatovciach na Brnianskej? (t.j. ešte pred rozvetvením na Hanzlíkovskú a Psotného)?
- linka 8 v podobe, ako píšete, je pravou nosnou linkou, nielen na trenčianske pomery ?
- vyriešenie Opatovej je úplna bomba, konečne to dakoho napadlo takto