Inak zaujímavo sa DIC stavia aj k zastávkam na Zlatovskej. Kým na nosné linky zastávku Zlatovská (bývalá KARA) ruší a v oboch smeroch stoja autobusy na Zlatovská, NS (predtým zast. do centra pre L19 a L50), taká novozavedená školská 23ka zasa stojí na Zlatovskej a to napriek tomu, že sa tam nemá ako logicky dostať...
Takže to vyzerá, že pre väčšinu spojov sa zastávka v smere do centra posunie od plavárne pred Úspech, kde stojí aj PAL a kde sa nezmestia za seba viac ako max. 2 krátke busy...
Je to trocha komplikovano napísané, ale tí, čo TN poznajú, pochopia (narozdiel od inžinierov z DIC).
?
Takže to vyzerá, že pre väčšinu spojov sa zastávka v smere do centra posunie od plavárne pred Úspech, kde stojí aj PAL a kde sa nezmestia za seba viac ako max. 2 krátke busy...
Je to trocha komplikovano napísané, ale tí, čo TN poznajú, pochopia (narozdiel od inžinierov z DIC).
?
draxter
Tu je zmluva č. 1064: http://egov.trencin.sk/Default.aspx?NavigationState=778%3a0%3a
Odporúčam prečítať článok V bod 3, pretože dielo má mať šesť častí (A-F)
Časť A: Analýza súčasného stavu MHD Trenčín
Časť B: Návrh novej organizácie MHD Trenčín
Časť C: Spracovanie plánu dopravnej obslužnosti MHD Trenčín
Časť
Časť E: Prerokovanie dokumentácií s verejnosťou
Časť F: Spolupráca pri zavedení novej organizácie MHD Trenčín do prevádzky
Pokiaľ som dobre videl čo je uverejnené a čo sa má prerokovať, tak som práve nevidel časť D, ktorá je veľmi dôležitá aj s ohľadom na prílohu č. 1 k zmluve, ktorá práve pojednáva o nasadení vozidiel a o prejazdoch, čo sú nesmierne dôležité údaje.