Na linke číslo 2. smer sihoť- biskupice. By mali autobusári zastavovať na zastávke biskupická otoč. ale nezastavujú zastavujú naopak na hlavnej ceste na ktorej nieje prechod pre chodcov a tým nastáva všeobecné ohrozovanie podľa zákona.
§ 284
(1) Kto úmyselne
a) vydá ľudí do nebezpečenstva smrti alebo ťažkej ujmy na zdraví alebo cudzí majetok do nebezpečenstva škody veľkého rozsahu tým, že spôsobí požiar alebo povodeň, alebo poruchu, či haváriu prostriedku hromadnej prepravy, alebo škodlivý účinok výbušnín, plynu, elektriny, rádioaktivity alebo iných podobne nebezpečných látok alebo síl, alebo sa dopustí iného podobného nebezpečného konania (všeobecné nebezpečenstvo), alebo
b) všeobecné nebezpečenstvo zvýši alebo sťaží jeho odvrátenie alebo zmiernenie,
potrestá sa odňatím slobody na štyri roky až desať rokov.
Tento problém sa rieši od roku 2013 a stále nevidno nápravu.
Nevýhody zastavovania:
Cestujúci musia stáť a nemôžu si sadnúť
Cestujúci sú privádzaní do nebezpečenstva ! A NIKOHO TO NEZAUJÍMA ! Dokonca je hneď vedľa diaľnica 1 triedy takže je neustály ruch.
Cestujúci musia stáť na daždi, v slnku, dokonca aj keď sneží nakoľko tam nieje čakáreň ani žiadny prístrešok
Už niekoľko sťažností bolo doručených na tento problém a stále pretrvávajú. ZREJME NIKOHO NEZAUJÍMA ĽUDSKÝ ŽIVOT.
Dúfam že sa už začne KONEČNE niečo robiť. ? ?
§ 284
(1) Kto úmyselne
a) vydá ľudí do nebezpečenstva smrti alebo ťažkej ujmy na zdraví alebo cudzí majetok do nebezpečenstva škody veľkého rozsahu tým, že spôsobí požiar alebo povodeň, alebo poruchu, či haváriu prostriedku hromadnej prepravy, alebo škodlivý účinok výbušnín, plynu, elektriny, rádioaktivity alebo iných podobne nebezpečných látok alebo síl, alebo sa dopustí iného podobného nebezpečného konania (všeobecné nebezpečenstvo), alebo
b) všeobecné nebezpečenstvo zvýši alebo sťaží jeho odvrátenie alebo zmiernenie,
potrestá sa odňatím slobody na štyri roky až desať rokov.
Tento problém sa rieši od roku 2013 a stále nevidno nápravu.
Nevýhody zastavovania:
Cestujúci musia stáť a nemôžu si sadnúť
Cestujúci sú privádzaní do nebezpečenstva ! A NIKOHO TO NEZAUJÍMA ! Dokonca je hneď vedľa diaľnica 1 triedy takže je neustály ruch.
Cestujúci musia stáť na daždi, v slnku, dokonca aj keď sneží nakoľko tam nieje čakáreň ani žiadny prístrešok
Už niekoľko sťažností bolo doručených na tento problém a stále pretrvávajú. ZREJME NIKOHO NEZAUJÍMA ĽUDSKÝ ŽIVOT.
Dúfam že sa už začne KONEČNE niečo robiť. ? ?
Richard Ščepko
No tam, kde sa podaktorí chytajú za hlavu, pre iných je to pomerne bežné. Veď zo štátneho (ŽSR) a mestského krv netečie...
V prvom rade sa malo na kasselský obrubník myslieť na začiatku. Pri projekte. No je to chyba v systéme práce. Ak by niekto čakal, že úradníci pracujú podľa nejakých manuálov, pravidiel či zásad a noriem, nie je tomu vždy tak. V tomto meste (okrem iného) chýba jednoduchý manuál, ako má nová/rekonštruovaná zástavka vyzerať a čo musí obsahovať (dlažba, obrubník, signálne pásy, vodiace línie, stĺpy VO - rozmiestnenie, povrch zástavky a pod.). Prístrešky nie sú v réžii mesta.
Ak ide o optimalizáciu a organizáciu MHD, už sa naozaj robia určité kroky. Okrem toho sme sa na poslednej Finančnej a majetkovej komisii zaoberali možnosťami zrušenia otoču a konečnej zástavky v Tr. Biskupiciach (pri cintoríne) a hľadaní alternatívy. Možnosť je predĺžiť linku do Nozdrkoviec (ekonomické prepočty nie sú úplne ideálne), zriadiť zástavku v mieste, kde je dnes otoč (len na opačnej strane) a cez kruhový objazd poslať linku naspäť.
Prečo toto "šaškovanie"?
Pretože otoč, ani zástavka nie sú na pozemkoch mesta. A prenájom od vlastníka nie je najlacnejší. Takže popri koncepčnejších riešeniach sa zaoberáme aj podobnými podnetmi.
P.S.: Pred pár týždňami mi písal niekto (tuším z NM) email. Len ja ho fakt neviem nájsť. Ak to bude dotyčný čítať, budem rád, ak sa mi opäť ozve. Rád by som mu odpísal a reagoval. Ďakujem! ?