Reakcia na: 723.6 #8503:
"Dolné Hony"? Asi si zabudol že nie si v Bratislave ale v Trenčíne...A to vidieť aj podľa neznalosti nášho mesta. Aký význam by malo ponechať 5 a 15 pod jedným číslom, s tým že trasy by ostali. To už sme tu raz mali pri linkách 1 a 22 pod jedným číslom a to 1. Bol zmätok počas celej existencie tejto "zlúčenej jednotky". Nechcem trepať ale trvalo snáď rok kým sa dostali do zastávkových vývesiek ktorý spoj ide len po stanicu a ktorý do Kubrej a večné nadávky cestujúcich vodičom prečo končí na stanici keď má ísť až do Kubrej....Neviem fakt čo by sa tou päťkopätnástkou dosiahlo, nechcem nikoho uraziť ale je to veľmi hlúpy nápad. A spájať Kubricu so Záblatím je taktiež veľmi pekná chobotovina, priam ukážková. Ale ak chceme rapídny odliv cestujúcich, prosím, to by stálo za to. Prečo nezlúčiť radšej linky 7, 11 a 17 do jednej linky 11? S tým že v rannej špičke by išla linka 11 z Juhu o 5:10, 5:40"L", 6:10, 6:40"L", 7:10, 7:55 a od 8:55 sedlo tak ako je a poobedná špička týmto istým štýlom. Z Kubrice by tým pádom išla jedenástka 5:10, 5:45"L", 6:15, 6:45"L", 7:15, 7:45"L" a od 8:30 sedlo tak ako je. "L"-v lete nepremáva. Interval ako lusk a namiesto 4 autobusov čo zabezpečujú tieto linky teraz by stačili 3. A OC Laugarício, v tom taktiež nevidím žiadny vynález, zjednodušenie alebo zlepšenie. Naopak skôr skomplikovanie. Pretože zoberme si napr. spoje, ktoré vozia zamestnancov do Tesca, Lauga, príklad 5:25 zo Sihote a 5:30 z Juhu by museli byť ukončené pri Laugu a nie pokračovať ďalej v čase 5:50 na Juh alebo na Sihoť, lebo zamestnancov treba odviezť z nočnej až 6:15. Takže zasa by sme mali len milión značiek "skracujúcich" spoje. Takže skôr ako človek hlúposť napíše, treba sa zamyslieť..
723.6
Paron ale kvôli tomu, že jeden spoj za hodinu končí trasu skôr zavádzať zvlášť linku, tak to môže iba amatér, ktorý nemá čo robiť, tak tlačí cestovné poriadky navyše. To by potom v takej Žiline mali z liniek 21, 22, 24, 26, 27, 29, 30 a 31 trojnásobok, lebo občas tieto linky končia v centre. A nehovorím ešte o prípadoch v MHD, kde napr. každý druhý spoj ide časť trasy zachádzkou alebo po inej ulici, to by sa v Trenčíne nedotlačili cestovných poriadkov zjavne. A ak nevie dopravca vyvesiť správne, aké spoje kam idú, tak to má objednávateľ kontrolovať a sádzať mu pokuty až zčerná! Ak teda nie je problém v občanoch, že im treba iba správne vyznačené odchody v CP a dopravca to nedokáže, resp. je neschopný totálne, tak potom je na objednávateľovi nech zrežíruje nápravu.