Reakcia na: syko #8497:
Na Električnú by sa dala linka z Juhu III. a Laugarício jednou linkou Juh - OC - centrum - žel.st. ... zastávky na to postačujú, neviem čo tam chceš. Síce pravda, že vždy je čo vylepšovať a hlavne na Slovensku ale vyhovárať sa na to, že nie je na zastávke neviem čo je zas hádzanie polien pod nohy len aby sa nebodaj niečo nezrealizovalo. Nemám s tými zastávkami problém ale keďže na to musia mestskí poslanci odhlasovať výdavky a tí s obľubou budú sabotovať toto, keď im začnú senilní voliči vypisovať ako oni potrebujú mať z ich zastávky 10 liniek, tak pochopiteľne tie zastávky nechajú tak. Prestupný systém funguje aj so starými zastávkami v iných mestách, tak aj v Trenčíne môže. Mimochodom prestupy by sa vykonávali na viacerých zastávkach, kde by to komu vyhovovalo ale určite Gen. Svobodu-Pod Juhom, Hasičská a ŽST.
723.6
(Kedysi to za socíku bolo a šoféri, ktorí to ešte zažili to chvália dodnes. PREČO TO DNES NEJDE?! Prečo si dnes kamarátka zo Skalky nemôžu kúpiť týždenník do Trenčína?! Takisto kúpiť si lístky vopred v prímestskej autobusovej doprave je nemožné, ani v tých IDS čo máme nejak tak pol na pol rozbehnutých.)
Ďalej šoférom zamestnávateľ strhne za kdejakú blbosť, len aby užidáčil na nich a nahonobil čo najviac, ako pán Jančura vysiela svojich "mystery person", len aby čo najviac postrhával. Samozrejme, že niekedy sú sťažnosti cestujúcich oprávnené a niekedy nie, ale rieši sa to vieme ako. Cestujúcemu povedia, že riešili to, samozrejme k riešeniu nie je prizvaný, tak si myslí svoje a šoféra zvozia po svojom.
Je to zacyklený kruh. Cestujúci môžu byť iba zhovievavejší, naštudovať si prepravné podmienky a tarifu (teda tie podstatné body), zamestnávateľ férovejší a hlavne snažiť sa vykonať nejaký pokrok, nuž a šofér potom aké bude prostredie, taký bude (dúfajme).