Reakcia na: kvorka #8130:
Informácie sa šíria rýchlo.Písal som pani Maslovej, že ide o pomerne drahú "zábavku" ak má stáť vo vozovni ako záloha. Čakať takýmto spôsobom na koniec technickej životosti mi tiež nepríde ako celkom zvládnuté. Odpoveď som už nedostal (pánboh zaplať aspoň za odpoveď ku kasseláku). No nie len ja mám takúto skúsenosť s touto pani úradníčkou (ktorú si inak platíme zo svojich daní).
Viem, že napríklad DPMB (Brno) ich bežne využíva na svojich linkách. Sám som s nimi cestovával a v čase svojho nasadenia poskytli v mnohých veciach vyšší štandard (nízkopodlažnosť a aj LCD informačný panel Buse). Tam s nimi nemajú problém.
Len otázka. Kúpa bola realizovaná za minulého vedenia, či? Ako bola kúpa realizovaná? Bolo to čisto v réžii mesta (SADky?)? A súhlasím s Kvorkom, že úradníci sa takmer vôbec nezmenili. A ako sa vraví, starého psa novým kúskom nenaučíš.

Richard Ščepko
Ale späť k Forgáčovi. Buď to ten chlap na mňa hrá, alebo je fakt naladený na rovnakú vlnu. Človek (úradník), ktorý rieši podstatne dôležitejšie veci ma uisťoval, že z jeho pohľadu toto banalita nie je. Mesto bude využívať páky na to, aby si tento prvok vodiči a aj SAD-ka osvojili. Začne to piatkovou výzvou (keďže pani Maslová je na jednej konferencii). Nebudem písať všetky detaily, keďže cieľom nie je "bojovať" proti vodičom. Cieľom je, aby sa s tým zžili a pochopili význam takýchto tech. riešení.
Ešte k tomu stĺpu. Spomínal som mu aj ten, vytlačil som mu fotografiu zástavky pre ľahšiu orientáciu. Sám priznal, že ho to ani nenapadlo. No uznal, že to problém je. Vravel, že keď sa vráti pani Maslová, porozpráva sa o tom s ňou. Či posunuť stĺp hlbšie do zástavky, alebo ho posunuť až k zalomeniu vpredu. Takže to zostáva ešte otvorené. Fajn je, že ste to tu spomenuli. Nevedel o tom. Toš vsio z môjho spamu ? .