Ano najvacsi problem je, ze pocas roznehnutej modernizacie sa bude uz len zehlit, co sa zanedbalo pocas rokovani este za Obalku, Rybnicek ma aspon aku taku komunikaciu k problemom so stavbou, ale mam pocit, ze by to chcelo viac miesta pre verejnu diskusiu. Ale prave tam este moze zasiahnut mesto, ludia by mali mat moznost aspon sa vyjadrit (nejakym internetovym hlasovanim a pod.) k nejakym materialovym variantam protihlukovych barier, dlazieb, mobiliaru...
Obstarava sa tu stavba z verejnych penazi, ktora nam tu ostane nemenne dalsie 10ky rokov, tak by to malo byt ako tak dotiahnute k spokojnosti obcana.
V naceneni musel mat zhotovitel dostatocnu rezervu, aby bolo niektore veci mozno doriesit v ramci realizacie. Reming to ako projektant navrhne najlacnejsie ako to pojde.
Obstarava sa tu stavba z verejnych penazi, ktora nam tu ostane nemenne dalsie 10ky rokov, tak by to malo byt ako tak dotiahnute k spokojnosti obcana.
V naceneni musel mat zhotovitel dostatocnu rezervu, aby bolo niektore veci mozno doriesit v ramci realizacie. Reming to ako projektant navrhne najlacnejsie ako to pojde.
kvorka
a) rozsah rekonštrukcie zastávok Legionárska a Braneckého
b) ak v a) nebudú kasseláky, spýtam sa na dôvod
c) cena rekonštrukcie
d) chodník Opatovská
e) otoč na Sihoti: medializované informácie o tom, že sa bude realizovať aj nový otoč (bolo to aj v denníku SME), draxter mi poslal aj konkrétny link na ten článok, kde to hovorkyňa železníc potvrdila
A potom uvidíme, aby sme nebodaj nepredpokaldali zle, hoci "známe své lidi". A aby som nebol úplny farizej, tak moje typy na odpovede:
a) povrch, chodník ani obrubník, či prístrešok sa meniť nebudú
b) dôvod: nie sú peniaze
c) netuším
d) bude sa realizovať v budúcnosti keď budú peniaze (ako s Opatovskou ako takou, že)
e) nejaká supervýhovorka prečo to nie je, ale že sa uvažuje a bla bla bla ?