Reakcia na: Mike #7303:
presne tak, tak som to celé myslel, že ráno to môže byť ináč, v noci tiež, ale cez deň sa to tak krásne ponúka.K tomu výpadku v hodine, určite to bude preto ako píšeš; tiež som proti, lebo je to také polovičaté riešenie. A najmä by ma zaujímal počet prejazdov. Neverím, že by vozy zo Sihote, Kubry či stanice, ktoré neparkujú v MHT, nešli na prejazde do SAD na Zlatovskú: mohli by preto ísť na linke (6,7) a tiež by to trochu zlepšilo tú oblsužnosť. Ale toto je len teória.
draxter
pracovný deň
04: -
05: 19(21) 45(18) 55(28)
06: 03(08) 24(21) 33(08) 45(18) 48(08) 55(28)
07: 18(08) 30(08) 34(21) 45(18) 48(08) 55(28)
08: 03(08) 45(18) 48(08)
09: 00(08) 19(21) 20(28) 45(18)
10: 00(08) 20(28) 45(18) 49(21)
11: 00(08) 20(28) 45(18)
12: 00(08) 19(21) 20(28) 45(18)
13: 00(08) 20(28) 34(21) 45(18) 48(08)
14: 00(08) 15(08) 30(08) 45(08) 45(18) 55(28) 59(21)
15: 00(08) 15(08) 30(08) 45(18) 55(28)
16: 00(08) 19(21) 30(08) 45(18)
17: 00(08) 20(28) 45(18) 49(21)
18: 00(08) 20(28)
19: 00(08) 19(21) 20(28) 45(18)
20: 00(08) 16(21)
21: 00(08) 26(21)
22: 00(08) 45(08)
- okrem 8-ej, 18-tej, 20-tej je to rozložené celkom dobre. Tu by to chcelo tie 45 minútové diery vylepšiť. Niekedy ide L28 tesne po L21, čo je tiež kontraproduktívne.