Inak v piatok som siel 18 na juh. Prejazd od Perly po Baumax bol 8 minut. Realne. Mal byt 3 minuty. Bolo by asi fakt dobre aby autobusy nechodili zbytocne cez semafory. Ved ked sa ludia ponahlaju a doprava v trencine je taka aka je. Alebo namontovat system, ktory som videl v Hamburgu. Tam ked sa blizi autobus k semaforom, automaticky semafor zmeni system tak, aby sa autobus dostal co najrychlejsie cez semafor. A potom zas funguju fotobunky, pustaju tam kde je najviac vozidiel. U nas su len fotobunky, ktore tam kde je najviac vozidiel zastavia premavku. Vid perla.
kvorka
05: 15(18) 25(28) 30(8) 40(21)
06: 00(8) 15(8) 15(18) 25(28) 40(21) 45(8)
07: 00(8) 15(8) 15(18) 25(28) 30(8) - 45 minút medzera!!!
08: 15(8) 30(21) 40(28) 45(8) - polhodinová diera
09: 15(8) 15(18) 45(8) - dva spoje v jeden čas a 30 min nič
10: 15(8) 15(18) 40(28) 50(21) - dva v jeden čas, 25 min nič a zase 2 spoje za 10 min a 25 min nič
11: 15(8) 15(18) 40(28) 45(8) - dva v jeden čas, 25 min nič a zase 2 spoje za 5 min a 30 min nič
12: 15(8) 15(18) 40(28) 45(8) 50(21) - dva v jeden čas, 25 min nič a 3 spoje za 10 min a 25 min nič
13: 15(8) 15(18) 30(8) 45(8) - dva v jeden čas
14: 00(8) 15(8) 15(21) 25(28) 30(8) 45(8) 45(18) - najlepšie rozvrhnutá hodina, ale aj najviac spojov
15: 05(8) 25(28) 30(8) 45(18) 45(21) - dobre rozvrhnutá hodina
16: 00(8) 30(8) 40(28) 45(18) - pomerne dobre rozvrhnutá hodina, ale potom 30 min nič
17: 15(8) 40(28) 45(21) - dva spoje za 5 min a polhodinu nič
18: 15(8) 15(18) 40(28) - dva v jeden čas, 25 min nič a potom 35 min nič!
19: 15(8) 15(18) 45(21) - dva v jeden čas, 30 min nič a potom zase 30 min nič!
20: 15(8) 40(28) - keďže už nepremáva linka 18, dobre rozvrhnuté
21: 15(8) 40(28) - keďže už nepremáva linka 18, dobre rozvrhnuté
22: 10(21) 15(8) - z jednej konečnej dva spoje za 5 minút, zišlo by sa lepšie rozvrhnutie