Ten počet spojov, ktoré hovorkyňa zmieňovala, je za deň, týždeň, mesiac? Za akú dlhú dobu vykoná nočná linka 10 spojov? Podľa mňa za týždeň a ona hqovorila o dennom počte spojov. To tam akosi chýbalo. V utorok nemá a-50 ani jeden spoj ? .
Ta povodna SPZ 03-12 zapada medzi ostatne uplne idealne. A pokial ide o voz 654 tak tou zalohou na PAL by sa vela vysvetlovalo lebo fakt si tuto SPZ z mesta vobec nepamatam a v tej dobe som mal MHD vozy v merku vsetky.
Mám informácie od Ing. Englera, podľa ktorých TN-654AM bol v roku 1999 prečíslovaný z TN 99-07. Jazdil ešte okolo rokov 2004, najneskôr však 2005 ako záloha najmä na prímestskej doprave. Bol klasického červeno-bieleho náteru s farebnými doplnkami. V roku 1999 napr. jazdil na MHD na linkách č. 18 a 22. Vyradený bol pravdepodobne na prelome rokov 2004/2005.
TN-675AM/I bol v roku 1999 prečíslovaný z TNA 03-12. Už v roku 1999 mal červený náter aj medzi oknami. V roku 2004 ho nahradila ostravská Karosa.
to je fakt, ale na druhej strane by to mohlo byť aj nové číslo (alebo momentálne nepoužívané). Mne sa to páči ako riešenie, konkrétna forma je samozrejme vecou diskusie.
to by bol chaos pre ludi ako ked zrusili 22 a niektora 1 isla len na stanicu a ina az do Kubrej,ja by som 1 nechal tak ako je,pekne polhodku po 11 raz v hodine a finito...
Nikoho yb si tym nemylil, pretoze od Billy "Pred pole" by nikto nesiel, cize realne ako keby ta zastavka ani nebola. A navyse ak by tade chodili vsetky spoje, pocas spicky by to mohol byt problem, pretoze ide odtial dost primestskych
Myslel som to viacmenej tak, ze na zastavke primestskej dopravy by stali cisto len spoje L1 co by isli len "Pred pole". Kedze od Billy uz aj tak nikto nenastupuje, bola by to prakticky zastavka len pre vystup
S tým súhlasím, myslím si, že by to pre linku 1 bolo dobré. Mohla by veru premávať tak, že od Meriny by zastavovala na štvorprúdovke pred Billou ako PAL a potom by zabočil doprava a spoje končiace Pred poľom by pokračovali zase doprava na zastávku Pred poľom a tie do Kubry doľava. Úplne bezproblémové otáčanie, ušetrenie km aj vyššia efektivita vozov.
Draxter (+ ostatni pamatnici), chcel by som predebatit 1 zalezitost v evidencii dnes uz neexistujucich busov. Hlavne mojou vinou doslo zrejme k zluceniu 2 roznych busov do jednoho vozidla, konkretne TN 99-07 + TN-675 AM/I. Viem, ze som tu pred X rokmi podporoval toto tvrdenie ale vzhladom na postupnost pridelovania SPZ to asi bude omyl. Na inom webe som nasiel info o existencii busu TN-654 AM, ktory by sa ako nastupca TN 99-07 mohol teoreticky hodit, no tuto SPZ (654) som nikdy v uliciach nevidel. Vas nazor?
Este vylepsim tu l.c.14,to by som urobil inak,na tabuly by svietila 613 ? ako linka miesto 6 a 13 a ludia by si vraveli: uz si sa viezol 613kou,co Tatrou 613? ,ale coby ,linkou 613... ?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Juraj
V piatok bolo v Zakrute o bezpecnosti autobusov:
http://213.215.116.181:8001/slovensko/2012-03-23/203-Pozor_zakruta-13-05.mp3