Reakcia na: kamaquashy #6984:
Tvo navrh pre L24 je asi najlepsi, mozno aj preto ze nou dost casto chodis do prace. Ak by chodila tak ako vravis usetril by sa cas aj kilometre. Prakticky by obsluzila celu Sihot, od Radegastu na Vyskumak daleko neni, malu nevyhodu vidim ze ti co by isli zo stanice do lauga by sa museli previezt aj cez celu Sihot, ale vyhodou je zase ze by neboli zmeteni, kedze takto sa niektori odvezu tak ci tak cez celu Sihot lebo vecne si myslia ze ked je to 24 tak ide do Lauga a je im jedno ktorym ide smerom
draxter
L22: presmerované L22 by nahradila plnohodnotne L8, jazdila by aj cez stanicu zadom cez Pod Sokolice, čiže by vynechala časť nazývanú starás Sihoť a premávala by po Soblahovskej namiesto L17, čím by spojenie zo stanicou zostalo. Vyššia frekvencia spojov na L22 v porovnaní s L17 by túto ulicu lepšie využila.
L18: zvažoval som aj, či ju nevrátiť na Soblahovskú, lebo teraz premáva zbytočne veľa liniek po Legionárskej, potom by Soblahovská mala L18 a 22. Sihoť by po obmedzení L2 a L8 skrátení linky 18 asi len s náhradou v podobe L22 nestačila.
Zrušenie účelových liniek: v rannej, prípadne poobednej špičke by som ich zachoval, lebo ak by si zrušil L9,16,19, tak sa do AOZ nedá dostať nijako. Potom jedine tam zaviesť niektorú riadnu linku. Samozrejme, za rozumné prestupy som, aj za zrýchlené spoje (ktoré by sme konečne mohli vyznačiť aj v cestovom poriadku).
Kvorkova L10. áno, Opatová n/V má dokonca žel. zastávku priamo v obci, zastávku PAL na hlavnej ceste I/69 a linku MHD, ktorá nemusí teda jazdiť na žst. Jej trasa je tiež podľa mňa ideálna, rýchla, a obsluhuje to najpodstatnejšie: zimák,centrum,nemocnicu a Juh.