a) kontrolným orgánom je Mesto Trenčín, teda ono môže udeliť aj sankciu
b) pasovalo, všetky Karosy B952 a B961 majú EM testy (rovnako aj #01 a obe C734)
Urcite by sa to dalo nejako vyriesit, len to by sa muselo SADke chciet riesit. Ved kto by jej dal pokutu za porusenie zakona?
A neviem ci by to z ASKObusu pasovalo, tam su totiz emtesty a na 44 sa mi zda, ze su RG.
Inak všimol som si, že #44 stále jazdí bez zadného transparentu. Nejako dlho trvá tá "oprava". Nebolo by možné, aby SAD odmontovala zadný transparent z askobusu NM-747AM, ktorý beztak nejazdí a dala ha na #44? Aspoň by nebol porušovaný zákon...alebo nech jej dajú tabulky, už to je trochu príliš. Objektívne.
samozrejme súhlasím že sa pár drobnosti najde súhlasím aj tým čo si napísal
bod a/ súhlas
b/ tých prázdnych autobusov jazdí dosť ale to by musel
niekto prejsť CP
c/ to by bola dobrá vec len na to treba naučiť ludí v TN
d/ neviem či je to reálne v podmienkach TN aj ked by
to určite zrýchlilo MHD min. v špičke a pre klbové
linky by to bolo ideál
e/ nepoznám nočnú linku
f/ súhlasím, niekedy vidím L24 a L25 max. plnú a to
dúfam že ked bude čas pred 24.12. tak tam budú
hlavne B961 pretože vela ludí zostane na zástavke
s nákupom/darčeky/
Ale celkovy dojem z MHD v TN je ? velmi dobrý a určite
k tej špici patrí.
súhlasím, k tej "špici" by to chcelo ešte toto:
a) doladiť CP niektoré ozaj hluché miesta a zhluky nerobia dobrotu
b) minimalizovať prejazdy - je ich toľko, že by sa uživila jedna linka
c) zaviesť zastávky na znamenie
d) nástup všetkými dverami
e) reorganizácia trasy nočnej linky a platnosť PCL aj na nej
f) lepšie nasadenie kĺbových vozidiel (L24 o 08:00 zo Sihote a pod.)
Co!?-ja tazko pustim za volant 45 aj starych borcov a nie este novacika ? ,ak ste ma videli na inom buse,to som len zaskakoval,a urcite na 45 bol vtedy Milan a nie novacik.A ak novacik,tak na par spojov a ja som sedel na prvom sedadle ?
vodici-striedaci nemaju vlastny voz. Do 12.4. tomu sice tak bolo a vlastny voz mal striedac pan H. na #44 ale momentalne, po zavedeni obsluhy MHD aj pre Tesco je #44 nasadzovana do pravidelnej dennej premavky. Pokial ma vodic napr. #08 volno, alebo je chory nasadia na jeho voz striedaca, neviem o tom zeby sa kvoli tomu daval aj zalozny bus, aspon som to este nevidel. Vacsina busom ma pridelenych 2 vodicov, niektore jednoho su to konkretne 16,31,32,33,37 avsak na 16,31,32,33 okrem pravidelneho jednoho vodica jazdia cez vikendy vodici z klbovych vozidiel, kedze klby su cez vikend nepotrebne a to takto vodici 51 maju 31, 52-33, 53-32 a 54-16
Ďakujem za vysvetlenie, zálohu vykonavajú vodiči na dobodu popripade brigádu alebo sú to tiež pridelené vozy.? Kolko vodičov má prideleny jeden autobus? ?
nedá sa povedať, žeby boli nové vozy nejak extra poruchové, ale pri počte 37 busov dennej turnusovej potreby sa občas stane, že niektorý vypadne pre poruchu, alebo ide na prehliadku, STK, alebo z dôvodu dovoleniek vodičov pridelených busov a pod. (naposledy dlhodobá odstávka Citelisu 12M #03 kvôli ťažkej dopravnej nehode).
Preto sú pomerne často vidieť v premávke aj B 932 a 2x B932E ako záložáky. V premávke však vidno aj tzv. pohotovostnú zálohu, to sú busy ktoré počas sedla nepremávajú a majú pohotovosť v prípade výpadku. Často sa tak objavuje aj kĺbový autobus na linkách ako 5,11,17,28 a pod. ?
Ďakujem, ja som sa pýtal len preto lebo ich dosť často vidím na linkách, snad nie sú novšie vozy tak poruchove ked tak často je na cestách záloha? alebo je to iny dôvod?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
milan005