Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: radob #552:
pravdaze je tu nieco zhnite ale nikto to nepovie narovinu. ved napriklad aj v Prahe donedavna stal hodinovy cest. listok, cez vikend platny az 90 minut 12Kč. takze za tymto mozno vidiet zopar idiotov na "spravnych" miestach. kazdopadne idiot A je primator Celler a jeho banda, som si isty na 101% ze v buducich volbach ho uz nikto nezvoli, idiot B ten co zostavoval CP, nepoznam toho urodzeneho nastastie a idiota C tvori asi viac ludi ktorych radsej nebudem menovat...ale to mas tak na Slovensku, nespravni ludia na rozhodujucich miestach. na Cellera ked len pozries je to slizky clovek
Reakcia na: draxter #551:

A na linku c.15 nic? Ved kedisi chodil bieli ikarus a vzdi bol plny
Reakcia na: radob #552:
To by chcelo preštudovať si aj niektoré ďalšie parametre MHD v UH, napr: počet vozokilometrov ročne, skladba vozového parku, cestovný poriadok, najmä hustotu spojov, výšku dotácie od mesta... Daj mi dosť prachov a budem vedieť voziť ľudí aj za tri koruny. A príde mi prinajmenšom diletantské porovnávať provinčné mestečko (uherskohradišťania odpustia:-) a krajské mesto.
Reakcia na: radob #552:
A čo si myslíš, že tých 7,- SKK je nedotovaná cena?
V stredu som cestoval vlakom do Uh. Hradišťa. Z dôvodu prácach na trati sme v úseku Uh. Brod - Kunovice šli autobusmi náhradnej prepravy, ktoré poskytla ČSAD Uh. Hradiště. Sedel som na sedadle za vodičom a tak som mal možnosť si preštudovať cenník MHD v Uh. Hradišti. Posúďte sami:
- Jednorazový cest. lístok: 7 Kč
- Mesačný cest. lístok na neobmedzený počet jázd: 200 Kč
- Štvrťročný CL na neobmedzený počet jázd: 500 Kč
- Ročný CL na neobmedzený počet jázd: 1950 Kč

Pre dôchodcov a študentov zľavy, ktoré však asi tu publikovať aj tak nemá zmysel. Nechápem, prečo v trenčianska SADka vie vooziť ľudí v MHD až za náklady okolo 25 Sk... nie je v nej niečo "zhnité"? Alebo že by mesto Uh. Hradiště tak nehorázne dotovalo svoju MHD?
Reakcia na: keune-br #550:
oficiálne nikto nepovedal, ale z kapacitných dôvodov asi prichádza do úvahy len 1 a 8. /65%-35%/. Ono sa asi potom jeden obyčajný kĺb šupne na z L1 na L8 na stále poradie. Ale ako povedal slepý, uvidíme ?
wiete uz na ktorej linke bude jazdit novy klbovy autobus?
a kedi sa bude menit poriadok?
Reakcia na: brefos #548:
pekne ? . Akurát, aby ste sa nepomýlili, piata fotka odvrchu je nádražie Trenčín, nie Teplice.
poslite mi neikto fotky ikarusov, ktore jazdily v mhd.trencin...ale tie co niesu v albumoch...diki...mail:
keune-br@azet.sk ?
Juraj, prosím ťa, nedalo by sa nejako dostať k historickým CP? Hádam by sa u Vás mohli nájsť. Mám záujem najmä o linku 3,4,10,14,22,23 a X /rok 1989 - 1995/.

Čítal som Vašu publikáciu o MHD, a spomína sa trasa L22 Sihoť - Juh po jej zavedení. Mohol by si poskytnúť niečo k tomu? Hocijaká informácia by potešila fanúšikov.

draxter@post.sk
Za najväčší omyl považujem doteraz prehodenie liniek 8 a 18. To ozaj nemalo žiadnu logiku, pri 1 a 11 sa to ešte ako-tak chápať dá, lebo nekončili rovnako v Kubre. Rovnako to, že CP L22 sa pri prehodení týchto liniek vôbec nezmenil, a L17 nezareagovala vlastne nijako.
Jediné "vláčiky", ktoré sú tolerovateľné, sú tieto:
2,23 alebo 13 s hocičím na stanicu, a busy s rôznou trasou v úseku Legionárska - Braneckého, Hasičská - žel. stanica.
Reakcia na: milan005 #541:
poslal som ti nejaké veci. Snáď potešia... ?
Reakcia na: milan005 #541:
ja tiež ?
Reakcia na: kvorka #539:
s tym nasadenim nizkopodlazakov s tebou suhlasim:)
vsimol som si tento tyzden takeho detailu v buse #01 nad sedadlom pri prvych dverach na pravej strane. je tam taka vecicka co vyzera ako mikrofon;-) ale myslim si ze je to termostat pretoze v tomto buse zapina a vypina stale kurenie a nemyslim ze by sa to vodicovi(cke) chcelo stale zapinat a vypinat:)
Ja by som navrhoval, aby po dodaní nových nízkopodlažákov bola L18 čisto nízkopodlažná garantovaná, s intervalom 60/60/60. K nej by bol zo sihote prekllad s L2 /po nemocnicu takmer spoločná trasa/.

Zároveň by cez víkend mohol byť zachovaný takt Juh - Sihoť 20 min /8,18,28 a v medzerách 21/.

100% preklad 23/28 bude nevyhnutnosťou. Rovnako pri linkách 11/17 a 5/15.

Takisto v úseku sihoť - hasičská súbeh L2 a 6 je nežiadúci. Pri L1 by som navrhol slučku okolo MAXu, myslím, že by to južania ocenili.

Nízkopodlažáky by som nasadil na L18 /garantovane/. L11, L5 a kĺb na L1. Jeden kĺb následne na L8 /celodenné poradie/. A posledný nízkopodlažák na L28
Reakcia na: Juraj #525:
ehm myslel si § 14a ods. 6 ?

Ja si viem na nete nájsť zákon, ale cez mobil to ide ťažko, tak až dnes...akurát, že nikde sa nevraí, že by na na každú linku MHD mal byť len jeden dopravca. Zákon uvádza, že je taká možnosť. Nie je to automatické.

Veta druhá: "Ak predmetom požiadavky samosprávneho kraja alebo obce je výkon vo verejnom záujme podľa odseku 2, ktorý by dopravca z hľadiska svojich obchodných záujmov nevykonal vôbec alebo nevykonal v požadovanom rozsahu pre jeho ekonomickú nevýhodnosť a samosprávny kraj alebo obec mu udeľuje výhradné právo vykonávať pravidelnú autobusovú dopravu na autobusovej linke alebo na skupine autobusových liniek bez účasti iných dopravcov, samosprávny kraj alebo obec v mestskej autobusovej doprave uzatvára s dopravcom zmluvu podľa § 15."

Takže informácia mesta v Info č. 22 je mylná. Mesto SADke udelilo výhradné právo vykonávať pravidelnú autobusovú dopravu na linkách MHD, hoci tak urobiť nemuselo. Z uvedeného vylýva jedine to, že ak tak mesto urobí, musí so SAD uzavrieť Zmluvu o výken vo verejnom záujme.

? Takže si obraz o kvalite informácií mesta urobte sami. ?
Reakcia na: keune-br #536:
mrzi ma to, ale zakony, cisla a pod. niesu moja silna stranka ale ako vidis Juraj pise 16 rokov a tiez GO nemozes robit donekonecna, taka generalka co som pocul stoji velke peniaze, mozno by si bol aj prekvapeny a potom stoji za uvahu ci sa viac oplati kupit nove vozidlo alebo donekonecna opravovat stare. moj nazor je taky ze TN nema problem co sa tyka klbovych vozidiel, najmä ked este jedno pribudne, Trencin ma problem so strasnym grafikonom, uz som to pisal...jeden spoj natrieskany, druhy prazdny. napr. sa pozri na l. 23 ktora ideč so stanice 15.50 klbova po l. 1 15.45 ktora ide solo z Kubrej natrieskana na 100% na tuto l. 23 ide taka mala rodinna skupinka ludi zatial co v tej jednotke je sardinkova atmosfera. to je pekny priklad toho ako je to vsetko nespravne porobene

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.