nie, TN-711AM II je z Kladna, pamätám si ho ako prišiel ešte na českej špz. Práveže tie disky mňa upútali, pretože viem, že TN-711AM (I, TNA-09-20) mal spočiatku trileksky. Potom mu ich vymenili, takže svietili tie kolesá dobre na bielo ? Ale netvrdím, že je to 100%, len podľa toho čo si spomínam.
Ked hovoris, ze bol celooranzovy, znamena to aj oranzove okenne stlpiky ci nebodaj aj dvere? Inac zamerne som vybral povazskobystricku 280.08, nemohol ten voz o ktorom sa bavime skoncit v OZ PB po vyradeni v TN? (ten voz na fotke to pochopitelne neni ) ?
problem je v tom, ze pokial sa ja pamatam tak TNA 09-20 nemal biele disky a Bohuzial neviem ani o ziadnej fotke, s ktorou by sa to dalo porovnat ? Zrejme porovnavas TNA 09-20 s TN-711 AM/II, to su vsak 2 rozdielne vozy.
Takže na linkách 24 a 25 už asi neplatia rovnaké pravidlá ako pre celú MHD? Cez víkend som videl #71 na L25 takú natrieskanú, že prímestské vozy s menšou kapacitou to nebudú zvládať. Rovnako ráno by sa hodil aj nejaký kĺb na L24 ráno o 08:00. Toto je pre trenčanov podraz! ?
Dnes som isiel "novym" busom na L24. Bol som ale velmi milo prekvapeny, zdal sa mi v lepsom stave ako #71. Zvonku velmi pekny, vovnutri taktiez, pohodlne sedadla, motor ma dobry zvuk...tlmice a naprava paradne nie ako na #71.
Bus ktory nahradil #71 ma SPZ NM-435AT a ma tabule EMtest vsetky 3 a dokonca aj vnutornu.
Bus ktory by mal nahradit #40 ma SPZ TN-747AM a ma taktiez tabule Emtest.
Takze moje obavy z tychto busov boli velmi nepodlozene, ymslim ze to neni az take strasne ako som cakal. Sami mozete zhodnotit po jazde s nimi
už som ju videl aj ja. Je to smutné, a hanba zároveň. Mesto a SAD sa predsa dohodli, že do konca roka 2009 bude vozový park MHD obmenený. Avšak teraz je krásne vidno, že reči sú reči a chlieb sa je.
a) nemajú náhodou tie C743 už viac ako 16 rokov?
b) nejedná sa náhodou o prímestské busy na MHD?
c) nie sú náhodou tieto busy v rozpore so zmluvou o výkone vop verejnom záujme?
d) keď už by sme zažmúrili vyššie uvedené 3 oči, prečo sú na zálohe busy 1x B 952E #40), 2x B 932E #71 a #72) a 1x B 932 #73) mestského prevedenia, a riadne nasadené busy prímestské? ? ? ?
Však je to fascinujúce, že niekto má také parádne fotky a je ochotný ich aj zverejniť. Skutočne klobúk dole. ? Ja som v siedmom nebi ? a už sa neviem dočkať svojho mesta.
Bolo by dobre pridat fotku NM karosy c 734 na L24 dnes som ju videl prvykrat a ma aj nalepku asko naboku ? a aj dalsie sucasne vozidla aj 73 v jej cervenom prevedeni s tabulou
Pekne fotecky,ale ten Ikarus co som myslel tu zial nie je.Bol celooranzovy,ani bordovy ,ani cerveny,trosku svetlejsia oranzova od tej karosy 8-ktora bola prelakovana koli jednemu mob.operatorovi...
Ten ak niekto ma na fotke,to bude unikat...len asi nepozna tuto vasu stranku... ? Nahradil ho na l.c.5 modry dvojdverovy Ikarus ,ktory v ramci redukcie spojov zrusili z MMD TN-Soblahov,ten tu na fotkach je.
podľa mňa je to TN-683AM (TNA-04-54).
Re #4884 Petrox: vynikajúce zábery, je možné vidieť aj TN-99-07, ktorý potom dlho ešte premávala na L22. Tu ju možno vidieť na len 3 roky premávajúcej L23. ?
Ďalej je tam B731 TN-82-83! Na linke 3! Rovnako tak TNA-07-05 na linke 1 (vtedy raritne sólo na L1) na Juhu I.
TNA-06-89 na domovskej linke 11 v Kubrici, námestie.
Ten Ikarus 280.08 TN-88-69 je na linke 8 na železničnej stanici, čo znamená že je to robotnícky spoj L8, ktoré ešte aj v CP1994 končili na tom veľkom obratisku (dnes TRENS).
prenadherne a neskutocne hodnotne zabery!!! kopa udajov v nasich evidenciach sa tymto potvrdilo, mnoho faktov je inak nez sme si mysleli. smekam pred clovekom, ktory toto hodil na web, zasluzi si flasku!
Re #4878 erik.pauer: ja som toho moc z Ikarusov nenafotil, skutocne len 758 sa mi podarilo na Juhu
Re #4882 draxter: podla mojho nazoru nie, ten odtien na fotke je mierne skresleny ale myslim, ze prave takto vypadala standardna bordova na nasich ikarusoch pred ich prelakovanim; pripominam dalsi dolezity fakt - nema trilexy a vzhladom na celkovy stav odhadujem, ze pojde o novsi voz, vyrobeny cca. 1990 (moj tip je 715 alebo 717 v povodnom laku).
Re #4883 draxter: toto je skutocna zberatelska lahodka a v podstate aj prelom v zaznamoch, jak uz poznamenal Draxter! vzhladom na SPZ ide o najstarsi EVIDOVANY trenciansky Ikarus, prekonal dokonca aj 642/I. ked sa budeme drzat SPZ, vyrobu a sprevadzkovanie bych odhadoval na roky 1986-87. zaujala ma lista na cele medzi smerovkami, tazko povedat ci ide o skraslovaci pokus nasich vodicov alebo to tam je od vyroby, starsie serie klasickej .08-cky zpred roku 1985 podobne listy dostavali, no toto uz bude skor .08/Acko. dalsiu debatu a zistenia okolo tohto vozu ocakavam so zatajenym dychom ?
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
milan005
Dnes som isiel "novym" busom na L24. Bol som ale velmi milo prekvapeny, zdal sa mi v lepsom stave ako #71. Zvonku velmi pekny, vovnutri taktiez, pohodlne sedadla, motor ma dobry zvuk...tlmice a naprava paradne nie ako na #71.
Bus ktory nahradil #71 ma SPZ NM-435AT a ma tabule EMtest vsetky 3 a dokonca aj vnutornu.
Bus ktory by mal nahradit #40 ma SPZ TN-747AM a ma taktiez tabule Emtest.
Takze moje obavy z tychto busov boli velmi nepodlozene, ymslim ze to neni az take strasne ako som cakal. Sami mozete zhodnotit po jazde s nimi