Zajimava debata. Takze aby som nezaostaval, tu su moji hlavni "kandidati" ? (ak teda berem do uvahy ze pridu 4 nove busy)
Zosrotit by som dal: #76, #80, #86, a heroldacky TN-697AM (to ze nema ev. cislo hovori samo za seba a podla mna pojde "na vecnost" ako prvy z nich ☠
Do zalohy: #77, #78, #84 a #87
Zosrotit by som dal: #76, #80, #86, a heroldacky TN-697AM (to ze nema ev. cislo hovori samo za seba a podla mna pojde "na vecnost" ako prvy z nich ☠
Do zalohy: #77, #78, #84 a #87
Petrox
chcem sa spytat, ci by bola prevadzka oboch I-280.87 az tak katastrofalne nerentabilna ako sa hovori
Uprimne, v com je skutocna prekazka, resp. co brani tomu aby sa podla mna celkom zachovale klbaky poslali do prevadzky, na vytipovane spoje kde ich je skutocne treba? Nie je to az prilis velkoryse riesenie ponechat ich oba nevyuzite v zalohe? Dakujem za odpoved.