no to som tiež zvedavý, že ako to bude s L3,5,9,15,19.
Inak, čl III bod 7 prepravného poriadku: "Vozidlo určené na prepravu cestujúcich je dopravca povinný označiť:
a) na prednom čele a pravej bočnej časti vozidla (v smere jazdy) číslom linky a názvom cieľovej zastávky čitateľným zvonka aj za tmy
b) vo vozidle číslom linky a názvom cieľovej zastávky
c) na zadnom čele vozidla označením čísla linky čitateľným zvonka
d) evidenčným číslom vozidla."
No takže aj vnútri by mali byť všade tabule, to je super. Dúfam, že s odkazom na tento článok sa konečne opravia transparenty #36, 52 a pod., ktoré nesvietia, hoci ukazujú číslo linky vzadu.
Podľa čl. IV bod 7 písm. h) "Cestujúcemu nie je dovolené dávať (zneužívať) určené znamenia vodičovi signalizačným zariadením vozidla, ak na to nie sú dôvody" - dôvodom nie je ani signál na zastavenie, lebo zastávky na znamenie nie sú - viď bod 9:
"Ak ide o zastávku, kde vozidlo zastavuje len na znamenie (ďalej len zastávka „Na znamenie“), cestujúci, ktorý chce
nastúpiť do vozidla, musí stáť na nástupišti zastávky tak, aby ho vodič mohol vidieť;cestujúci, ktorý chce na takejto zastávke vystúpiť z vozidla, musí dať včas vodičovi určené znamenie signalizačným zariadením vozidla." !!!
pri tom by stačilo spraviť na kruháči pod mostom jeden by-pass výlučne pre MHD a bolo by to ideálne a linky by odbočili na Rozmarínovú ako v súčasnosti. Ale teraz mi zaujala ešte jedna vec: ako pôjdu linky z centra na most Za mosty? Prepojenie Rozmarínovej s mostovou križovatkou nie je ani opačne. Tu to potom skôr vyzerá na to, že napr. L15 bude musieť už pred zast. Legionárska odbočiť na K Dolnej stanici, Súdnu a Električnú, čím príde centrum o 2 zastávky liniek smerujúcich Za mosty (Legionárska a Rozmarínová), takže cetujúci budú musieť šlapať buď na Električnú alebo na Haičskú na L6.
no vyjdenie s takýmto vozidlom na riadnu linku MHD bez RIADNEHO EČV je už hrubé zrno...toto si žiadny dopravca nedovolí, ale tak BA - hlavné mesto. Páni policajti, open your eyes ?
Mám otázku trochu de lege ferenda: na vizualizácii križovatky Pod mostom po výstavbe auparku mi nie je zrejmé, ako sa z Hasičskej dostať do centra na Rozmarínovú. Vizualizácia akosi pozabudla na tento dopravný tok, a na MHD. Autobus idúci smer Rozmarínová od Hasičskej tu nemá možnosť ísť inde, ako na novú kruhovú križovatku Pod mostom a potom aspäť k auparku na malý kruháčik. Dotknuté sú linky 1,2,3,5,8,9,11,15,17,18,19,22,23,28,50. http://www.trencin.sk/49700
práve #02 na L6, 18:43 radegast smer Zlatovská - SPREDU BEZ Čísla, zozadu nesvieti nič...čo toto je? Už by mesto ako kontrolný orgán malo zakročiť, to nie sú ojedinelé náhody. Aj včera na L28 busák s nesvietiacim zadným displejom #36 tuším). Hrôza! Al nejde číslo, nech si dá zatiaľ tabuľky, však ich majú teraz celú kopu na SADke... ?
Trenčín má najlepšiu web-stránku. To kvitujem, hoci súčasné prezeranie aktuálneho vydania TNinfo bol krok späť, ak by nechali aj pdf-ko, bolo by možné sledovať, čo si ľudia vyberú: http://www.trencin.sk/mesto
- super je najmä časť o MHD, kde je interaktívna mapa zastávok.
Dnes ráno išla po dlhej dobe zo smeru Kubranská BILLA o 07:35 ráno namiesto autobusu #71 HARMONIKA #52 ... A konečne sa tak ľudia netlačili.. A táto harmonika by mohla jazdiť túto linku PRAVIDELNE !!! Lebo na stanici nastupuje strašne veľa ľudí a aj harmonika bola celkom fajn plná ...
Dnes na #05 smer Zlatovská (čiže L6, 13:43 Hodžova) nesvietila vpredu a vzadu vôbec linka! To už je sila, ľudia aby potom čakali kým vyroluje transparent ich zastávku (ak tam vôbec bude).
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
TorpedoLuky