Napriek tejto zlej situácii, v najbližších dňoch bude priestor pre foto nadšencov nakoľko v premávke MHD TN budú nasadené vozidlá z iných prevádzok. Čiže aspoň "šotouši" si prídu na svoje
Aktuálne sa vynecháva random, ale ako píše LUK, je snaha, aby to vynechávalo čo najviac na sídliskových linkách, kde existuje náhrada.
Zároveň sa paralelne:
* pripravuje plán na riadené (nie random) vynechávanie spojov v ďalších dňoch, ak situácia bude pokračovať
* rieši presun autobusov z iných prevádzok Transdev s cieľom vynechávaniu spojov čo najskôr úplne zamedziť
Zdá sa však, že v najbližších dňoch sa budú na linkách MHD TN objavovať autobusy iných dopravcov.
Čudujem sa, že títo primátori neobjavili trebišovský model. Myslím si že úplne ideálny, finančne udržateľný, efektívny a vhodnou mierou šetriaci verejné financie.
Pokiaľ ide o Trebišov, aspoň podľa toho, čo som sa špáral v zmluvách, tak autonómna objednávka ich stála 130.000 € ročne a objednávka cez KSK ich stojí 90.000 € ročne. To je viac ako 30 % úspora za rovnaké služby.
Však nech, ak to bude dajme tomu 6 párov, nech si to skúsia kto im to a za koľko odjazdí. Naopak, Dubnica ak nechce znížiť štandard, nech priplatí a je to. Však DCA je cca 24tisícové mesto, porovnajme to:
a) Lučenec má MHD - 5 liniek (1 nosná)
b) R. Sobota má MHD - 4 linky
c) Topoľčany majú MHD - 13 liniek (2 nosné, počet je daný spôsobom číslovania tam i späť)
d) Žiar nad Hronom má MHD - 4 linky (1 nosná) a ten má len 17.000
e) Handlová má MHD - 2 linky a má 16.000
Jesus Christos, nech sa nevyhovárajú na zákon, ten s tým nemá nič spoločné. Z hľadiska kompetencií sa nič nemenilo a ako tu bolo správne poznamenané, platí to +- od roku 1996. Jediné, čo sa menilo je, že pribudlo "záujmové územie" objednávateľa, ktoré môže byť mimo územný obvod.
Určite to nemôže zostať tak, že sa cez linky RAL vyrieši zásadne vnútromestská obsluha bez doplatkov. Pretože ako hovorí aj kvorka, cez víkend BN nemá MHD, a v pracovné dni biednu. Využitie linky stúplo, ale pochybujem že až do čísel, žeby si na seba zarobila.
Áno, rozhodne. Veď dáta to isto potvrdia. Ak Banovciam nasadené smer TN, ok. Ale ak ide do OC, na sídlisko, do centra, na stanicu či do Sipoxu, tak to je pseudoMHD a treba to riešiť.
O linkách, ktoré by vlastne ani nemali existovať, ak nespájajú dve obce, sa tiež ani nebavíme. Do bodky súhlas.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Ike
Pokiaľ ide o Trebišov, aspoň podľa toho, čo som sa špáral v zmluvách, tak autonómna objednávka ich stála 130.000 € ročne a objednávka cez KSK ich stojí 90.000 € ročne. To je viac ako 30 % úspora za rovnaké služby.