Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: draxter #15810:
To fakt? Diletantstvo. Prázdne sľuby. Žeby posunuli MHD na nový level a niečo aj zlepšili, to nie. Reko sú fajn, ale zrovna Razusova je ok. To nemohli Sihoť IV alebo Saratovsku?
Reakcia na: lapo127 #15819:
Kedy? Po roku 2030. Kde? Od TOSky (Pred Poľom - poza Hasičskú, Električnú do Belej a na Juh
Reakcia na: Pablo #15816:
Veľmi obecne som sa dnes na toto spytoval odborníkov a nebolo to vylúčené. Miesto tohto sa ukázali v odpovedi
- financie na toto
- využívanie takéhoto vyhotovenia
Reakcia na: lapo127 #15819:
Územný plán už dávno prestal byť záväznou normou. Vždy ho pomenia, stačí ak príde dobrý mecenáš. Nič v zlom.
Reakcia na: draxter #15817:
Uzemný plán počíta s električkovou traťou?Kedy, kde???
Reakcia na: draxter #15817:
Pre TN by boli relevantné trolejbusy, náklady koľajovej dopravy pre neexistencii územnej rezervy a veľkosť mesta sú nereálne. Naopak, pri zvýšení cien plynu, dajme tomu 4 násobne, sa súčasné autobusy stanú ďaleko nevyhodnejsie a trolejbusová sieť aj po spustení 4.bloku v JEMO bude mať nielen ekologicky, ale aj prevádzkovo navrch, pričom náklady si nižšie na výstavbu než koľajové.
Reakcia na: pešiak #15815:
Nie je územná rezerva vedľa trate 120 a na koridore ti tretiu koľaj (rozumej do splietky) nik nepovolí. Legislatívne možné, technicky nie. To už by som skôr videl, ako kedysi boli plány, popri ceste I. triedy...ale je to nereálne, hoci územný plán mesta počíta s električkovou traťou v samotnom meste.
Reakcia na: pešiak #15815:
Technicky nereálne, nakolko trez je uzkorozchodna
Reakcia na: draxter #15812:
Včera sa už oslavovalo, miesto dopravy bude tá Rybníčková vysnená kaviarenská opacha.
No mám inú otázku . Predĺženie TREŽu z Trenčianskych Teplíc do Trenčianskej Turnej priamo po železničnej ceste . Zastávky ako vlak + pri Fiate, NS Laugarício. Tuším od 01.01.2025 sú legislatívne povolené (ustanovenie § 2 ods. 6 zákona o dráhach). Už aj s „Lokálnou dráhou a tiež Turisticko-hospodárskou dráhou,,.
Električka by behala po súčasnej koľajovej dráhe Technicky neviem ako ,ale všetko sa dá. Bol by to začiatok električkovania v kocúrkove.🙄
Reakcia na: milan007 #15801:
Áno, vnímam to, čo malo byť pozitívom zaaaaaaasadnd negatívne. Moja trpezlivosť s tým skončila, trikrát som skúšal prestup, trikrát nadväzujúci spoj v čudu
Reakcia na: draxter #15812:
Toto keby dodržali, ale len sľuby na meste a výsledok je, že nič sa neurobilo do roku 2025 v centre. Ani stanica. A posrali územné na cestný most. Šľak to trafí.
Tu je to, čo malo byť pri rekonštrukcii železnice. Ako vieme, za súdruha Cellera sa zabudlo i na podjazd Zlatovská....čiže z tohto je zatiaľ lobogo, a to je 20 rokov
MHD zastávky a parkoviská na rok 2025:

Nové BUS prístrešky na Hanzlíkovskej ulici a Ulici M. Bela
Vybudovanie BUS niky, prístreškov a označníkov pre MHD na autobusovej stanici
Rekonštrukcia dvoch BUS zastávok na Ul. M. Rázusa
Výstavba dvoch BUS zastávok na Jesenského ulici
Záchytné parkovisko Pred poľom
Záchytné parkovisko Biskupice

Záver: zase nikde zastávka Psotného, Brnianska či Kaufland 😠
Reakcia na: milan005 #15808:
Ono mala byť cesta od kruháča pod sídliskom Juh až k pumpe Agip štvorpruh už dávno aj podľa ÚPN z 90.rokov. Nestalo sa a dnes to takto vypadá.
Reakcia na: LUK #15807:
Ešte doplním chýbajúce pravé odbočenia na kruhovom v OZ Belá.
Kolóny medzi OBI a pod Juhom by odstránila cesta popri chmelnici spod Juhu do OZ Belá aj s cyklotrasou ktorá by bola pokračovaním tej na Soblahovskej až do Turnej.
Reakcia na: kvorka #15804:
Človek denne pohybujúci sa v uliciach potvrdzuje, že je zbytočný,.. Keď raz prídeš do mesta, choď sa tam pozrieť...

Brzdou dopravy v Trenčíne je križovatka z Hasičskej na most, preto neustále vznikajú kolóny na moste aj na Hasičskej. Druhý bod je nedostatočná priepustnosť ľavého odbočenia z Hasičskej na Sihoti pod hradom a tretí problémový bod je kruháč pri starom Heroldovi. A niektoré poobedné hodiny ešte úsek OBI-Pod Juhom.
Reakcia na: kvorka #15805:
Komplexná rekonštrukcia mosta spojená so zmenami oboch ramien mosta (doľava na Hasičskú, doprava na Rozmarínovú x Kniežaťa Pribinu) znamená, že budú dva pruhy oboma smermi, teda z Električnej na Hasičskú i opačne. Teda teda gordiký uzlík sa konečne môže dočkať skapacitnenia a zrýchlenia dopravy.

Či je to potrebné? Hádam to je humorná otázka. To už malo byť v roku 2000 a nie až teraz. Križovatka Rozmarínová x Kniežaťa Pribinu mala byť kruhová s dvomi pruhmi s podchodmi. Všetko to je po weboch. Potom je tu ešte otázka, čo s priestorom medzi traťou 143 a zástavbou - ideálne na 2 pruhy a mať smerovo oddelené cesty z centra a do centra.
Reakcia na: Pablo #15803:
Nemáš pravdu, ten bus pruhy sa navrhovalo už pred 10 rokmi. Miesto by bolo, ak by 3m odkrojili z parku.
Reakcia na: LUK #15802:
Akože načo? Vždy tam bol a aj teraz chýba. Celé to stojí na smer rovno, pritom busy by mohli doprava mať možnosť ísť už od Hasičskej. Pozri si ako vyzerá rekonštrukcia mosta i s križovatkou a uvidíš, ak ti to nie je jasné.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.