Školský spoj F vznikol z dôvodu, aby sa deti z Opatovej dokázali dostať aj na ZŠ Hodžova, nakoľko spoje linky 4 prichádzajú buď priveľmi skoro, alebo priveľmi neskoro. Požiadavku nebolo možné riešiť posunom spojov linky 4, nakoľko by to negatívne dopadlo na preklad liniek 4 a 11, a tiež na deti dochádzajúce na ZŠ Kubranská.
Po 21. hodine jazdia cez pracovné dni 2 harmoniky, cez víkend 3 harmoniky.
Áno áno, už viem kde som sa sekol, v "x" nepremáva N2. Čiže to platí len cez voľné dni. Kurník, to je tak keď kukam KE a PO, a potom zabudnem na takýto fakt v TN. Diky.
V smere zo sídliska sú rovnomerne rozložené do 10-minútového intervalu a ľudia sa aj tak dosť vyhýbajú 24ke, lebo už ako jediná zachádza na autobusovú stanicu. Radšej sa odvezú o 10 minút na ďalšom spoji, no v cieli sú len tesne po 24ke.
Ak som si dobre všimol, ráno je možné 3:50 cestovať N2, priamo pokračujúcou na N3 a tou má N1 zo Sihote koleckom cez Zámostie na Juh Rozsahom ešte väčšie kolecko ako linka X či 50 v začiatkoch.
Treba celkovo počkať, radikálnejšie zásahy vyžadujú čas. Ja ani za zmenu na linke 7 nie som tak skoro. Ľudia si ešte nezvykli na hustejšiu 23, na systém 3/6/16. Moji rodičia aj brat sú naštvaní, že linka 6 je aká je, musia prestupovať ak chcú ísť busom. Ale zase som im ukázal, že majú silnú 3 a 7...už som si vypočul.
Ja som zato, aby sa klbaky používali prioritne. Predsa ide o komfort. Asi by zo 2 ešte bodli. Uvažuje sa s nasadením cez víkend aj inde ako 24 a 25 (a ten jeden spoj na 1, čo sme zistili)?
Pred zmenou mali dlhodobý priemer 23 + 28 za zastávky Východná + Lavičková 381 cestujúcich denne v smere do mesta. Prepočítané na silu novembra (máj je slabší), je to ekvivalent 414 novembrových cestujúcich.
Po zmene má dlhodobejší (v rámci možností) priemer 23 za zastávky Východná + Lavičková 449 cestujúcich denne, pohybujúc sa v rozmedzí 429 až 475 cestujúcich za deň. Je to nejakých +8,5%, čo je fajn vyhrabanie sa z počiatočného prepadu. Skrátenie po AS neodradilo cestujúcich, s výnimkou času tesne po ukončení rannej špičky je obsadenosť veľmi dobrá. Je tiež zaujímavé sledovať, ako vyťažené chodia spoje v čase, kedy bola na pôvodných 23 + 28 len hodinovka v dopoludňajšom sedle, tj. jedna z nich nepremávala.
Ale pozor, linka po 16. chodí tak prázdna v smere do mesta, nie z mesta. To, že je niečo proti smeru špičky nevyťažené, je úplne normálny a bežný jav. To, ako sa vyvíja počet cestujúcich z Karpatskej má podľa mňa pozitívny trend a je to niekoľkonásobné v porovnaní s linkou 12.
23 po pôvodnom prepade narástla. Keď sa dostanem k počítaču, napíšem presne o koľko.
Ad Západná: asi pred troma týždňami? Aby sa vyhol odbočenie doľava na veľkej križovatke.
Zrušením spoja linky N3 o 23:00 zo stanice by si odrezal možnosť použiť pre celú MČ Západ odvoz od vlaku Ex 655 z BA s príchodom do TN o 22:35 a v prípade meškania vlaku Ex 628 od Košíc o 22:21 znemožníš taktiež odvoz do MČ Západ aj od tohto vlaku. Spoj ktorý teraz končí na stanici a hneď by pokračoval na N3 ujde cestujúcim od týchto vlakov doslova pár minút pred nosom.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
draxter