Reakcia na: LUK #15290:
To som ani nechcel takto vnímať. Práve naopak, vnímam to, že už ani po celej trase 16 od Rybárov po Hasičskú to nie je kde dobehnúť. Nemám tam pocit nejakých rezerv. Na megadlhých linkách je dobré mať aspoň niečo málo po ceste niekde na dorovnanie, zvlášť ak absencia nejakej dorovnávačky má búrať prípoje.
milan005
Asi viete ako to dopadlo, inak by som to neuvádzal ako ilustračný príklad.
Autobusy jazdia v "takmer dokonalom preklade" a keď odíde L4 potom 14 min nič nejde a následne idú po sebe 4 min. L8 a L24, tak som sa rozhodol ísť pešo (preto som opomínal aj ten žiadúci posun L8 z Juhu mimo špičku o 3 min. skôr).
Chyba vodiča to nebola. Prosto na 40 min. jazde naberie meškanie. Trenčín je na to ako stvorený. Teraz som si pozrel minutáž 3/16 a napadlo ma kde by mohlo byť zradné miesto. Neviem to však ani potvrdiť ani vyvrátiť. V minulosti (nie tak dávnej) bol problém že parkovali autá v obratisku Rybáre. Riešilo sa toto nejakým spôsobom zo strany Mesta?
Teraz je čas na jazdu Záblatie, stred -> Rybáre 1 min. aj s otočením autobusu. Nemôže byť práve toto zradný bod celého systému ak tam parkujú autá, vodič sa zdrží a potom sa môžeme čudovať že garantované prestupy viac nefungujú ako fungujú?! Alebo netreba tam pridať aspoň 1 minútu a 4/11 dať z Juhu mimo špičku o 1 min. neskôr? Ale nebude to problém v lete keď pôjde L11 až do Kubrickej doliny a zostane jej tam zasa o minútu menšia rezerva?!