Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: TomoSK #14980:
Poviem ti novinku, ale naozaj ma nezaujima hodnotenie daneho prispevku viac nez jeho vypovedna hodnota.
Zacnem s oblubenostou, lebo je do neba volajuce, kde zacina tvoja hranica sebareflexie a vnimania okolitej reality. Popravde aj ja, aj vela ludi z tohto fora a aj pomimo neho na novu koncepciu iba nenadavali, ale ju aj chvalili(prelistuj si x-stran dozadu, ak mas kratkodobu pamat). To sa stale nezmenilo a nema dovod sa zmenit. Ale to preco tento cirkus straca na popularite a serioznosti je v marketingu a komunikacii. Par mesiacov dozadu tu zazneli vyjadrenie o tom ako sa nieco neda, ako to tak nemoze byt(linky atd) a vehementne ste si za tym stali. To ze sa posunul cas spustenia ani nepocitam. Vypredane cestovne poriadky su len ceresnickou na torte(je mi uplne jasne ze napises ze za toto nemoze Dnp, ale vela ludi to vnima ako celkom, TD, DnP a TN).
Vlastne za to zle nikto nemoze a za to dobre moze DnP. Alebo v spolupraci s TD ci nebodaj mestom Trencin. To je cely problem celej sebareflexie. Uz od zaciatku, ak si pamatas, sa z tajilo kto bude spolupracovat na novej koncepcii(draxter sa na to niekolko krat pytal) - opat sa to da v diskusii dohladat.
Ani jeden jediny raz nezaznelo - prepacte, pokazili sme to, pracujeme na naprave.
A ze sa tych veci oproti povodnemu planu zmenilo. Ono to totiz to nieje uplne v dnesnej dobe v mode a chce to poriadnu davku sebazapretia. Namiesto toho na fb stranke, tu a v podstate hocikde len same superlativy o tom ako doslo najmenej staznosti, ako budu ludia cestovat v skratenych intervaloch a ine veci, ktorym uplne nerozumiem, lebo niesom kompetetny to zhodnit.
Co ale kompetetny zhodnotit som je tvoj vyklad 1 minuty(slovom jednej minuty), sice to nebude kazdemu asi jasne, ale ja som to teda pochopil tak, ze jedna minuta prejazd v cestovnom poriadku moze znamenat hocico +0 az +59 sekund na dalsej zastavke ku tej minute ktora tam je pisana. Co nahrava trosku lepsej situacii(otazne je ci to bude stacit ale verim tomu ze taketo veci sa vychytaju), len zaroven sa dostavam k tomu, ze teba mrzi moja zvlastna interpretacia, hoci jej rozumie snad uplne kazdy, ale mna mrzi ze jednoducho nevies vysvetlit veci tak ako su a nerozumie im nikto. Takze sa Ti ospravedlnujem ze som ta nepochopil. Urcite niesom jediny co ta absolutne nechapal a teraz si sam sebe poloz otazku, ci nebolo lahsie napriamo odpovedat na tu otazku s tym ze to vysvetlis polopate, usetrili by sme si 4 strany prispevkov. A tu sa dostavame zasa ku tej prezentacii a citaniu s porozumenim...
Odbocenie zo zastavky "Na Kameni" na ulicu "Jana Derku" uz riesit nemienim. Opat od toho kazdy ruky dava prec a ostava to len na vodicovi. Taketo veci sa zial maju riesit v predstihu a nie za pochodu. Pre mna je to na internej urovni vyriesene. To s tymi zastavkami a plnymi ciarami snad ani nema vyznam komentovat, vodici pravidelne prechadzaju KKV kde su tieto zmeny v zakone preberane.
Tieto zabomysie vojny bez akehokolvek vysledku(vyjma vysvetleniu pojmu 1min) oberaju o cas jak aj mna, tak aj teba a aj diskutujucich co tuto diskusiu citaju. Opat odmietam uz reagovat na tvoje prispevky tu na fore, kritika ci pochvaly pojdu tak ako som ich smeroval doteraz, "oficialnou" cestou, inak to vyznam nema a co sa tyka toho piva, z mojej strany co som povedal to plati.
Reakcia na: Michal Mazánik #14979:
K tým pseudo cyklotrasam, ak zuzim jazdný pruh na minimum, na kraj nakreslim zeleny pas ako vo väčšine nášho mesta, je hotová katastrofa, o bezpečnosti sa bavit nemusime. U nas sa všetko robí len na oko, aby bolo. Prečo sa RR neskoci pozrieť do Holandska kde majú cyklotrasy všade, su súčasťou kruhacov, krizovatiek, maju vlastné semafory a pod. Ked som sa pohyboval na bajku v Holandsku tak som nikdy necitil strach o zivot nakolko cyklotrasy su siroke, zvacsa oddelene od cesty, pripadne aspon malým predelom - obrubníkom. Zároveň ako vodic som tam nikdy nevnimal ze by ma ich cyklotrasy obmedzovali alebo ze by som niekoho ohrozoval. Zato v Trenčíne si dovolím tvrdiť, ze nie je jediný usek kde by som sa nebal ze niekoho zrazim, pripadne sa mi strepe pred vozidlo. Plus u nás si cyklisti myslia ze su nesmrteľný a všade majú prednosť, ich absolutne nepredvidatelne jazdenie idealne so slúchadlami na hlave je len čerešničkou. Podla mna by sa mali na meste konecne zamysliet a nemalovat blbosti po cestach odnikial nikam, len aby bolo super PR. Som za cyklotrasy, presne pre to co pises, ak je siet dobre nastavena a bezpecna tak auto v meste skoro vobec nepotrebujes. Žiaľ v TN aj na väčšine SR sa to robi na slovenský spôsob...
Reakcia na: tomas153cv #14977:
Mrzi ma tato zvlastna interpretacia... Pablo sice nic nenapisal o Sihoti, ale napisal o Juhu a dodal, ze takychto casovych periel je v CP neurekom. Ja som preto vybral zdanlivo "najvacsiu perlu" v jazdnych dobach, a to 0 minut medzi zastavkami a na tomto priklade som sa snazil vysvetlit, ze vodic sa nema teleportovat, ale ta minuta je zaokruhlena nadol. Pouzijem tvoju konstrukciu - zrejme to musim vsetko pisat polopate, ale tym som chcel na vhodnom priklade vysvetlit to, ze 90% ludi vidi za 1 minutou medzi Cintorinom Juh a Mateja Bela cas 1:00, ale v skutocnosti znamena 1 minuta v CP cokolvek medzi 1:00 a 1:59, a to kvoli tomu, aby sa na zastavke zbytocne nevetralo a bola zachovana plynulost. To vsak neznamena, ze sa tie zvysne sekundy niekde stratia. 🙄

V podstate mi to moze byt jedno, ale diskutujuci si mozu urobit aj svoj nazor, a odzrkadlit ho aj napriklad prostrednictvom hodnotenia toho-ktoreho prispevku. Nikto z nas nebude oblubeny uz len z titulu, za sa nieco meni. 🙂 A ine to nebolo ani v r. 2016, odporucam nazriet do zapisnic z VMC toho casu, aka bola nalada v trencianskej spolocnosti. Rovnaka.

K odboceniu zo zastavky Na Kameni dolava do Derkovej som sa zamerne nevyjadroval, nakolko od zaciatku bolo toto miesto s otaznikom a na nas (DnP) to odobrenie nestalo. Viac k tomu vraviet nebudem, ale pripravuje sa riesenie take, ktore nebude vyzadovat prejdenie plnej ciary. Iny pripad, ak niekto odmieta obsluhovat novo zriadene zastavky kvoli plnej ciare, nech nazrie do legislativy, ako sa od r. 2020 co vyznacuje.

Posledny bod, ano, informatori na zastavkach platia tak, ako je uvedene, a spolu s brozurami "Ako cestovat po Trencine" v ruke by sa na zastavkach mali objavit uz pred spustenim, najpravdepodobnejsie 30. oktobra.
Reakcia na: kvorka #14973:
Pri pridávaní jazdných pruhov sa bavíme o pruhoch vyhradených pre verejnú dopravu alebo aj pre individuálnu dopravu?

Inak k tým cyklopruhom, veľmi nerozumiem tomu negatívnemu nastaveniu voči nim. Kvalitná sieť cyklotrás reálne prispieva k tomu, aby sa ľudia nebáli jazdiť na bicykli, prípadne aby sa nebáli pustiť napríklad deti na bicykli do školy. Cyklotrasy teda môžu v určitej miere pomôcť k tomu, aby premávka v meste nebola tak hustá, čo má v konečnom dôsledku pozitívny vplyv aj na MHD – zmenšenie vplyvu dopravnej situácie na včasnosť spojov, tým pádom zlepšenie spoľahlivosti prestupov atď. Osobne často využívam najmä cyklopruhy na Soblahovskej, Legionárskej a Braneckého (na kolobežke) a nemám pocit, že by zívali prázdnotou.

Mimochodom, pri kvalitnejšej pešej a cyklistickej infraštruktúre by sme možno ani nepotrebovali niektoré školské spoje. Viaceré z nich sme totiž zavádzali práve z dôvodu, že deti to síce do školy nemajú ďaleko, ale rodičia sa ich boja pustiť pre objektívne nebezpečné body infraštruktúry (chýbajúce chodníky, priechody, prvky upokojovania dopravy či práve cyklopruhy).
Reakcia na: kvorka #14973:
Výborne zhrnuté, najmä pre tých z nás, čo máme krátku pamäť. Tak Zlatovská bol riadny prúser Cellera, zvyšok už padá na Rybníčka a jeho neschopnosť za 14 rokov niečo zásadné pre dopravu v meste urobiť.
Reakcia na: TomoSK #14908:
Lenze toto je presne ten problem ktory mas : dedukujes nieco co vobec neni napisane a ostatok ignorujes. Pablo nenapisal nic o Sihoti, napisal o Juhu ze kto to stihne...ty napises vec o Sihoti ale zeby si zareagoval na ten juh, to vobec.
To iste s mojim komentarom o skole. Nikde v prispevku som neuviedol ze nemas pravdu ohladom casu odchodu, ani v prispevku predtym. Dokonca som ani neuviedol ze by to ziak nestihal danym spojom ist(ani vtedy ani teraz). Reagoval som na regulu skoly ktoru si vo svojom prispevku uviedol a aku mam skusenost zo skoly ja a na kvorkov prispevok ze jednoducho ziak ma sediet v skole vtedy a vtedy. Zrejme to musim vsetko pisat polopate, opat zdoraznujem ze neviem uplne presne ako to v dnesnej dobe chodi, kedze zo skoly som uz nejaky piatok vonku. Usudil si z toho nejaky negativny alebo dokonca utocny prispevok na teba, pritom nikde sa tam nic take nespomina. Jedine s cim som si rypol je ta parafraza, ale nemozem za to, ze uz som to par krat pocul, ja som to nevymyslel.
Naopak som reagoval na neschopnost citat text s porozumenim co sa opat potvrdilo, nehnevaj sa ale vytkol si mi veci ktore som jednak ani nenapisal a druhak si ich dokonca ani nemyslim, to je ozaj skvely zaciatok konstruktivnej debaty. Do krcmy nechodim, ale ked donesies pivo do TD Transport s.r.o. urcite si dam a Pablo tiez. Ale ci bude o com debatovat, to neslubujem.
Chcem sa ale spytat ci stale plati to, co bolo niekedy uvedene, ze v prvych dnoch budu autori koncepcie v terene a koordinovat ludi? Konkretne ma zaujima 1.11, t.j. prvy(nulty) den spustenia.
Reakcia na: kvorka #14973:
Áno, rozhodnutie mesta bolo pre závažné pochybenia zrušené.
Reakcia na: kvorka #14973:
Tak, tak múdro hovoríš. Len panie poslankyne a páni poslanci sú za iné priority. Taká železná železná opacha / starý železničný most/ , Rybníčkov sen za desiatky melónov. Aj tak mu tento zákusok neprejde! Však to určite vieme. A paprčiary palce hore, za pravdu sa dnes nebojuje, iba dolu sa potichu bohu... môže byť aj š. 😞
Reakcia na: kvorka #14971:
Tak, tak , ale treba to hovoriť tak, ako je to. Aj doma na našej hrude neexistuje politická zodpovednosť. A papaláši si ju len tak rýchlo neuzákonia. Preto tu nikto za nič n e m ô ž e . Pravda jamy, či kúpaliská a tu na tej stránke o doprave autobusová stanica. Politické paprče, do ....😋
Reakcia na: Pablo #14972:
treba sa vyvarovať tomu, aby to dopadlo ako "bus-vlak-shopping" v BB - z pôvodnej veľkorysej stanice torzo, zo zlým prístupom pre cestujúcich a nespojené suchou nohou zo žel.st. V TN je šanca na reparát, ale malá.

Keď vidím zúžené pruhy na minimum len aby existovali cyklopruhy kade-kde, ktoré zívajú prázdnotou, premaľované štvorpruhy, ktoré prezieravo v 80-tych rokov postavili pre zvýšenú premávku, tak mám úprimnú obavu, ako to dopadne dopravne, ak okrem stanice (zjavne ako pridruženej neschcenej prevádzke) tam bude obchodné centrum - a po príklady netreba ďaleko:
- mesto nečinnosťou dovolilo, že Zlatovská je zaústená tak, ako je na privádzač
- oblasť za traťou v Záblatí, Zlatovciach, Istebníku či Orechovom je spojená len dvomi cestami so zvyškom mesta, hoci priecestí bolo viac (3 + čierny mostek), čím sa aj dnes ráno a medzi 14:30 a 16:00 čas odtiaľ do centra autom pohybuje na úrovni 25 minút (a potom nech ide niekto trojkou ešte)
- kruháč Pod Juhom - kruháč Baumax: už dávno mali byť 4 pruhy
- kruháč Laugaricio - kruháč Nový most: mesto malo tlačiť na VÚC tiež, aby II/507 mala štyri pruhy
- starý mos je parametrovo trojprúdový - prečo nie je premávka po ňom tak vyznačená? Dva pruhy do centra, čím by sa zvýšila plynulosť, keďže dnes sa stojí až na moste a doprava by šlo odbočiť skoro plynule
- "rekonšturkcia" starého mosta: zlyhal na celej čiare stavebný úrad mesta Trenčín, rozhodnutie muselo byť zrušené ako nezákonné. Bude vôbec po rekonštrukcii (novostavbe) mosta viac pruhov?
- bude
Reakcia na: kvorka #14971:
Každý Trenčan vie, že sisr tu stanicu nedostala podcenu len pre pekné oči... Plná krabica od topánok bez šampanského, si našla správneho majitela... Hold z cudzieho krv netečie. Ako sledujem posledné roky všetky zmeny územného plánu, tak už teraz sa stavím o čokoľvek co bude miesto nástupíšť PAL o pár rokov.... Ale s dopravou to nebude mať nič spoločné..
Hold žijeme v bananystane, v krajine neobmedzených možností...
Reakcia na: Pablo #14970:
Hlavne by sa na tú dohodu mal niekto pozrieť - mesto "odkleplo" pozemok, ktorý malo získať nazad pre nesplnenie podmienok. Takto sa ukrátil verejný majetok o riadnu sumu!
Reakcia na: Marek6283 #14969:
Ak výstavba busty bude trvať ako aktuálna rekonštrukcia stanice, tak sa Milan v kľude môže chystať až na oslavu 70ky...
Reakcia na: milan005 #14968:
Raz budeš mať MHD zdarma-myslím skôr než dovŕšiš 70 r. alebo betónovú bustu na aut. stanici!!! 😎
Reakcia na: Michal Mazánik #14967:
Ja už som myslel že nejaký dodatočný darček k narodeninám aby som mal ako do roboty chodiť 😂
Reakcia na: draxter #14965:
Ide o chybu, linka bude vedená na JUH, Gen. Svobodu. Požiadame autora článku aj mesto o opravu, ďakujeme za upozornenie.
Reakcia na: draxter #14963:
Linka 32 tento rok nebude premávať. Linkou 32 sa počas dušičiek plátala 40 minútová diera zo Saratovskej, po novom bude v oboch smeroch 30-minútový spoločný interval liniek 4 a 11, plus vybrané spoje linky 1. Zároveň je v novej koncepcii posilnená aj obsluha zastávky Cintorínska, pod hlavným cintorínom. S dušičkovou posilou sa preto nepočíta.
Reakcia na: kvorka #14964:
To je nič, ale tento článok: https://trencin.sk/aktuality/od-1-novembra-budu-vsetky-bus-zastavky-na-znamenie/
obsahuje dôležitú vec: linka 7 zo SARATOVSKEJ! Máme zmenu na poslednú chvíľu. Citujem: "Trasa: JUH, SARATOVSKÁ – Cintorínska – Dlhé Hony – Nemocnica – Zlatovská – DETSKÉ MESTEČKO
Trasa linky bude čiastočne upravená a zmenená na obojsmernú."
Reakcia na: draxter #14963:
To by zaujímalo aj mňa.

Inak toto znie ako podcenenie príprav: https://trencin.sk/aktuality/cestovne-poriadky-mhd-su-aktualne-vypredane/
Ako dušičky tento rok, bude premavat 32? A čo 1.11., kedy už bude zrušená?

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.