Presne taký je zámer mesta, netreba to ale brať tak, že to bude o mesiac. Bude potrebné pripraviť projekt a zrealizovať investičnú akciu, vrátane úpravy parkovania.
Zdravím môžem sa spýtať kedy sa bude aktualizovať cestovný poriadok MHD Trenčín v aplikácii CP. Sk aby konečne zodpovedal zmenám ktoré budú od 1.11. 2024. Myslím si, že množstvo ľudí využíva práve túto aplikáciu. Ďakujem za odpoveď
Jazdne doby sa zaokruhluju vzdy nadol, pricom useky vzdy nie su exaktne 1 minuta alebo 2 minuty. To je to, co cestujuci vidi v cestovnom poriadku, lebo to je zaokruhlene na cele minuty. Na zeleznici vidia zamestnanci v CP aj polminuty, cestujuci vidi opat len cele minuty.
Vhodny priklad je usek Sihot IV - Krasku - Zilinska, kde je dnes minuta a minuta. Na Krasku vetram (alebo idem neskor zo Sihote), potom na Zilinsku nestiham. Takto vyrazim normalne, na Krasku mi to trva cca 45 sekund a zo Zilinskej mozem vdaka tomu odist nacas.
Pablo, tomas... ja sa o tychto veciach nemam vobec problem konstruktivne pobavit, a kludne som otvoreny aj tomu si proste ist sadnut na pivo a diskutovat o tom ako ludia. To je z mojej strany.
Dnesny prichod spoja pred ZS Kubranska je 7:45 a neeviduje sa k nemu ziadna staznost - prave naopak, bola to poziadavka ZS, ked sa posuval spoj z neskorsieho casu 7:50. Nas prichod je este skorsi, ale stihat sa to nebude? V poriadku, ja to nikomu vyhovarat nebudem, ale takisto mozu zapojit citatelia a diskuteri svoje kognitivne schopnosti a urobit si nazor.
Od dnes platí vyhláška 269/2024 Z.z., zopár zaujímavých definícií do pozornosti:
Linkou sa rozumie miestne, funkčne alebo organizačne vymedzený súhrn spojov ktorými sa zabezpečuje dopravná obsluha určitého územia, definovaná východiskovou zastávkou, stanicou alebo prístaviskom (ďalej len „zastávka linky“), cieľovou zastávkou linky a nácestnými zastávkami linky.
Prestupným uzlom sa rozumie miesto, ktoré je obsluhované viacerými linkami idúcimi rôznymi smermi umožňujúce prestup medzi linkami.
Nosnou linkou sa rozumie linka, ktorá spája záujmové body alebo spádové centrá.
Maximálna dochádzková vzdialenosť 700 m primerane podľa hustoty zaľudnenia tak, aby pokrývala územie pre viac ako 85 % obyvateľov v záujmovom území.
Preukaz povereného zamestnanca pri výkone odborného dozoru (ďalej len „preukaz kontrolóra“) je doklad bledočervenej farby s rozmermi 101 mm x 70 mm - tu poznamenávam, že som za 40 rokov v našej MHD stretol revízora 3x (z tohto 2x v jeden deň), vtedy ešte s "prsteňmi"
Súčasťou dopravnej obslužnosti obce alebo mesta môže byť aj doprava v podobe hybridnej prevádzky regionálnych liniek s charakterom vnútroobecnej obsluhy na území obce alebo mesta. - tu zjavne "pokulhávame", snáď si mesto konečne nájde čas toto s VUCkou vyriešiť tak, ako sa na integrovaný systém patrí.
Takze ak to chápem správne tak na ulici Saratovskej budú 3 zastávky, Saratovská (najvyššie), Jána Halašu (tá v strede) a cintorín Juh (najnižšie) či ako
A ten odpor rastie,od 1.11. keď to zistí bežná väčšina alebo dňa predtým (kedy tipujem že snáď na zastavkach bude aj nový CP, zistia ako to celé je. Plus tá výborná cena a problémy s kartami dopravcov....ale ako povedal slepý,uvidíme.
TD by mal jednoznacne akceptovat Slovensky dopravny pas. Bolo to dokonca aj v zmluve medzi mestom a dopravcom.
Nejak sa na to zabudlo a dokonca uz sa to tu aj riesilo. Nehovorim ze to je najlepsie riesenie, urcite by bolo lepsie spravit nieco nekomercne na narodnej urovni, ale momentalne je to to najlepsie co by bolo mozne. Tak ako mesto odkleplo SIRSu pozemky stanice napriek tomu ze bol velky predpoklad zeby sud vyhralo. Ale preto, aby v roku 2026 ako EHK sme vyzerali skvelo.
Momentalne sa vec ma tak ze cestujuci si na nedobijanie relativne zvykli. Totiz to, ako som uz castokrat spominal, negativne veci sa siria rychlejsie nez tie pozitivne.
V celkovej mierke to vyzera tak ako to napisal TomoSK : nacasovanie je dolezite, inak to vyšumí.
To ake presne technicke vybavenie je pouzite je interna zalezitost dopravcu. Kazdopadne v dnesnej dobe plnej informacii nieje problem si dohladat podobne udaje. Existuje mnoho vyrobcov ktorych produkty sa lisia len vizualnou strankou, realne technicke parametre vsak ostavaju zachovane. Napriek tomu si firmy tieto produkty okrem prebrandovanie, oznacuju aj svojimi parametrami(s tymto sa bezne stretavame u komercnych produktov). V tomto zargone to znamena len to ze napriklad netreba verit tomu ze pocet lux neovplyvnuje vysledok merania. Empiricky by sme mozno prisli k tomu vysledku, ze odchylka je omnoho vacsia, to uz su ale len moje uvahy, toto potvrdene nemam.
Ked sa v case pozeram na debatu ktora tu prebieha jedno musi byt jasne aj slepemu Misovi - debata sa priostruje, napatie eskaluje. Nemyslim si ze ku konstruktivnej debate, ktora je naozaj predmetom vsetkeho racionalneho, to tu na tomto fore povedie. To je aj dovod mojej mensej aktivity tu. Doprava na Povazi si ide svoje, diskutujci tuna si idu svoje a konesenzus sa vzdy nasiel az po " gigantickom odpore obyvatelov ". Skratka, inak to uz asi nepojde.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
draxter
Linkou sa rozumie miestne, funkčne alebo organizačne vymedzený súhrn spojov ktorými sa zabezpečuje dopravná obsluha určitého územia, definovaná východiskovou zastávkou, stanicou alebo prístaviskom (ďalej len „zastávka linky“), cieľovou zastávkou linky a nácestnými zastávkami linky.
Prestupným uzlom sa rozumie miesto, ktoré je obsluhované viacerými linkami idúcimi rôznymi smermi umožňujúce prestup medzi linkami.
Nosnou linkou sa rozumie linka, ktorá spája záujmové body alebo spádové centrá.
Maximálna dochádzková vzdialenosť 700 m primerane podľa hustoty zaľudnenia tak, aby pokrývala územie pre viac ako 85 % obyvateľov v záujmovom území.
Preukaz povereného zamestnanca pri výkone odborného dozoru (ďalej len „preukaz kontrolóra“) je doklad bledočervenej farby s rozmermi 101 mm x 70 mm - tu poznamenávam, že som za 40 rokov v našej MHD stretol revízora 3x (z tohto 2x v jeden deň), vtedy ešte s "prsteňmi"
Súčasťou dopravnej obslužnosti obce alebo mesta môže byť aj doprava v podobe hybridnej prevádzky regionálnych liniek s charakterom vnútroobecnej obsluhy na území obce alebo mesta. - tu zjavne "pokulhávame", snáď si mesto konečne nájde čas toto s VUCkou vyriešiť tak, ako sa na integrovaný systém patrí.