To ake presne technicke vybavenie je pouzite je interna zalezitost dopravcu. Kazdopadne v dnesnej dobe plnej informacii nieje problem si dohladat podobne udaje. Existuje mnoho vyrobcov ktorych produkty sa lisia len vizualnou strankou, realne technicke parametre vsak ostavaju zachovane. Napriek tomu si firmy tieto produkty okrem prebrandovanie, oznacuju aj svojimi parametrami(s tymto sa bezne stretavame u komercnych produktov). V tomto zargone to znamena len to ze napriklad netreba verit tomu ze pocet lux neovplyvnuje vysledok merania. Empiricky by sme mozno prisli k tomu vysledku, ze odchylka je omnoho vacsia, to uz su ale len moje uvahy, toto potvrdene nemam.
Ked sa v case pozeram na debatu ktora tu prebieha jedno musi byt jasne aj slepemu Misovi - debata sa priostruje, napatie eskaluje. Nemyslim si ze ku konstruktivnej debate, ktora je naozaj predmetom vsetkeho racionalneho, to tu na tomto fore povedie. To je aj dovod mojej mensej aktivity tu. Doprava na Povazi si ide svoje, diskutujci tuna si idu svoje a konesenzus sa vzdy nasiel az po " gigantickom odpore obyvatelov ". Skratka, inak to uz asi nepojde.
dobiť sa dajú iba červené, lístok pre ďalších cest. len na červené alebo bankomatovú kartu. Sad karta sa dobiť nedá ani iný lístok. Tu je zároveň krásne vidno ako kompetentný riešia integráciu kariet, na PAL TD karta nepoznajú, ale na MHD SAD áno. Už len to nekonečné posúvanie platnosti SAD kariet hovorí za všetko, paradoxne dodnes nikto nedal oficiálnu správu o akceptácií SAD kartiet....
Edit kaselák L. Stárka... dnes ráno stav: urobili jemnú opravu ale od dokanalosti je to na kilometre...
K jazdným dobám, len toľko, že kto mi či na krátkom, ale ešte lepšie s kĺbom stihne Cintorín juh -> M. Bela aj s odbavením pacientov za 1 minútu, má nielen pusu na čelo, ale aj basu drahej pálenky... A tak si tu budeme už čoskoro žiť. Stále zrýchlujeme, zrýchlujeme, zapiname pasy ale vo výsledku este aby sme necuvali... A takých časový periel je v CP neúrekom
Dúfam, že sa bavíme o tom PRESNOM sčítavaní čo sčítalo nasardinkovanú harmoniku ako 12 cestujúcich? Tak potom je všetko ok , karavána ide ďalej, alebo soudruzi zo SOR...
Dnes som si po doobednej skúsenosti s tým krásnym nelegálnym odbočením z "na kameni" do ulice J. Derku (ktoré odmietal vykonať aj skúšobný vodič, iba krútil hlavou), pozrel dôkladne obdobnú situáciu "pod juhom", pod juhom je to tiež na k*t, ale zásadný rozdiel je v tom, že pod juhom je čiara prerušovaná a tým pádom prejdeš až do OBpruhu ale 2x cez prerušovanú čo je legálne aj keď NIE bezpečné! Naopak na 61ke je to krásne cez plnú, k tomu nie je viac čo dodať.... Na tej 61ke ešte školské spoje, tam to smrdí veľkou kopou čiernych vriec, plačom a veľkým mediálnym záujmom. Ale potom bude každý zodpovedný držať ruky hore a odsere si to zase len "tupý" vodič....
To co si tu vymenoval ale vobec neodporuje tomu co napisal kvorka. Ak 7:55 ma ziak sediet v lavici s pripravenymi pomockami, z toho mi vyplyva ze musi prist skorej, dat si veci do skrinky, prezut sa a prist do triedy.
Za mojich skolskych cias napriklad nam ucitel zavelil ze budeme 7:45 v skole. Nezaujimalo ho ze to nikde nebolo napisane. 7:55 sa zamykal hlavny vchod a ked si prichadzal na poslednu chvilu, tak si mal proste smolu, lebo vratnicka v tom case mala kumulovanu funkciu, takze ked si zvonil na zvoncek, nikto neodpovedal.
Ja nechcem poukazovat na to ze naozaj vyrevujes ale skus porozmyslat nad tym, preco medzi Trencanmi sa zacina udomacnovat vyraz " ... to je ako keby si sa bavil s Dopravou na Povazi " . Ci je to v pozitivnom alebo negativnom, ci nebodaj neutralnom kontexte, necham na tvoje koginitivne schopnosti.
Ako je pravne osetrene odbocenie zo zastavky Na Kameni v smere do TN cez ulicu Jana Derku? Vodic MHD musi prejst cez priebezny pruh smerujuci rovno a napojit sa do odbocovacieho pruhu vlavo, kde vzhladom na interne predpisy, dlzku zastavky, dlzku vozidla, profil vozovky nieje mozne prejst tak aby nebola ohrozena bezpecnost a plynulost cestnej premavky.
Moj predpoklad s odpovedou DnP je ze pocas skusobnej jazdy s tym nebol ziadny problem. Ale projektanti schemy liniek sa nemusia riadit tabulkovymi hodnotami? Nieje totiz to mozne aby toto podla noriem vychadzalo.
Ak niekto bude namietat ze podobny pripad je zastavka pod Juhom, pripominam fakt ze sa jedna o cestu inej triedy a ine usporiadanie jazdnych pruhov, navyse v husto zastavanej oblasti s premavkou ktora nieje v danych jazdnych pruhoch obojsmerna.
Automaticke pocitanie cestujucich podla vyrobcu zacina na 5% a zvysuje sa ich poctom. Cize ano, cim viac ludi, tym vyrobca pripusta vacsu odychlku.
Vsetky vozy maju tieto citacky.
System ponuka kombinacie liniek, len ak su dane linky uz v platnosti. Da sa to ale obist. Klikni na "Cestovné poriadky", priamy link tu: https://imhd.sk/tn/cestovne-poriadky
Scrollni nizsie a do policka "Vyhľadanie linky alebo kombinácie liniek" zadaj 6+16. System danu kombinaciu nenajde v dnesnej platnosti a teda neponukne na vyber, ale da sa kliknut na "Vyhľadať" a kombinaciu najde.
Správne klobása. Aj o tom je to, tu sa podľa mňa možnosť zúčastňovať na veciach verejných, za čo ďakujem všetkým, čo túto stránku riadia.
Nedávno som dostal poza uši ohľadne zelených kolobežiek. Hádam sa zhodneme, že sa rátajú do d o p r a v y ako celku. Od MV SR som dostal odpovede na moje otázky a dnes sa zverejnilo aj stanovisko - odpoveď pánovi Petrovi . Mesto sa vyjadrilo - viac na Otázkach a odpovediach. Ďakujem všetkým , ktorí ma opäť uvrhnú do dolu palcov, ale nevadí.
Dávno som tu nebol a priznám sa, že rozmýšľam či ešte to má zmysel. Svojho času sme si posťažovala, napísali zážitky, kritiku a poznali sa. Dnes tu vidím ako sa určitá skupina snaží vystvat kvorku, ale nečinnosť iných zástupcov a zamestnancov nie je ani len spomenutá. A prečo? Lebo sa 30 rokov pričinil o rast MHD a má na niečo iný názor. To je snáď normálne. Preto dávam do pozornosti:
budeme riešiť ceny i neexistencii základného lístka
budeme riešiť peniaze vs. navýšenie
budeme riešiť čísla
Ako veľmi sú nepresné automatické čítačky ľudí pri dverách? Pri počtoch nad 20 je odchýlka u mojich autobusov veľmi veľká. Mestské asi nebudú výnimkou. Majú všetky či len vybrané vozy tieto čítačky?
Saratovská by mala byť v najbližšej dobe de facto naprojektovaná nanovo, preto sa nezriaďovala "provizórna" zastávka Jána Halašu. V praxi to znamená, že súčasná zastávka Cintorín Juh by sa mala posunúť nižšie, zároveň by pri chodníčku na Jána Halašu mala vzniknúť nová zastávka.
Faktom je, že súčasná zastávka Cintorín Juh má veľmi zlú polohu, je v nepríjemnom mieste aj pre Západnú, aj pre Šmidkeho, aj pre Halašu.
Ide o dočasne schválené zastávky s parametrami ako napísal TomoSK. Do rozpočtu na rok 2025 pôjde návrh na realizáciu finálnych (dokumentácia k nim je dokončená - ak sa nemýlim). Aspoň takú mám poslednú informáciu, aj keď návrh rozpočtu som ešte nevidel. Ten sa schvaľuje začiatkom decembra, takže debata k nemu nás ešte čaká. Sám som zvedavý na konečnú podobu. Ale mala by sa upravovať aj križovatka na Jesenského.
K 1. novembru bude umiestnený dočasný označník pozostávajúci zo zvislého dopravného značenia, tj. značky č. 331-50 a priestorom na výlep cestovných poriadkov. Nové označníky sa aktuálne vyrábajú, mali by byť hotové v polovici novembra, budú vyzerať rovnako, ako všetky ostatné v meste.
Napokon som to nejako naklikal a v prílohe pripájam spojenie linkami s prestupom i priamo.
PS: nedajú sa zatiaľ robiť preklady liniek (pomocou +) u novovytvorených liniek, dajú sa len u existujúcich a následnou zmenou CP od 1.11. Takže napr. 6+16 nezobrazí.
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
TomoSK