Reakcia na: kvorka #165:
kedysi boli čisto kĺbové linky 1,7,15,18,22, spolovice 5 a 8.Kĺbáky bolo možné vidieť aj na poslednom večernom spoji L11 na Juh, doobedu preťah kĺbu na L6, ktorým chodil Ikarus z vozovne na poradie linky 8. Kĺbák sa zjavil aj na dvojke v poobednej špičke, pričom aj na 17 a 23 si zajazdili. Raz som sa zviezol ním dokonca aj na 21! a niekedy v roku 1999 aj na L9.
Inak údajne aj teraz vidieť 961 na L23 občas, neviem čo je na tom pravdy, možno ranný spoj do Tosky. Ale postrehy z praxe privítam tiež...
kvorka
- ako sa bude riešiť neželaný súbeh liniek /Pr. 19tá hodina v "x" smer Sihoť/
- zavedie sa opäť preklad medzi linkami 8/18 a 23/28 ? V súčasnosti chodia 8/18 často v rozostupe 3 min, čo je zbytočné a pri 23/28 nie je zo stanice urobený.
- neplánuje sa predĺžiť trasa 23/28 ďalej na Východnú k novým obytným domom, resp. spojenie s TRENSOM a MAXOM potiahnutím L23?
- je v pláne nejaká zmena pri zachádzakch k MAXu zo Sihote?