Reakcia na: tomas153cv #14565:
Ono to ale napríklad funguje aj v tom Ružomberku, kde vychádzajú z podobných reálii ako tu v Trenčíne, len na rozdiel od Trenčína sú ešte menšia prevázdka. Treba len pri jednotlivých väzbách určiť strop, koľko minút maximálne má zmysel aby prípoj čakal. Asi sa zhodneme všetci na tom, že pri 30-minútovom intervale nebudú na seba čakať spoje 15 minút (koniec-koncov v MHD systémoch býva max. garancia prestupu tak 5 min.).Určite súhlasím s tým, že treba zabezpečiť, aby prestupy boli spoľahlivé a vyšli vo väčšine prípadov.
tomas153cv
Sice v prispevku TomoSK pise ze sa bezne vo svete pouziva " vizualna nadvaznost ", toto vsak nieje uplne celkom pravda. Bezne vo svete sa pouzivaju lepsie kontrolne mechanizmy(pravda v pripade garantovanych prestupov) ako kontrola dispecingu(je bezne ze byvaju v mestach velkosti TN 24h dispo) pripadne komunikacia prostrednictvom radiokomunikacnych spojeni.
To je ale uplne jedno, to neriesi tento problem. Treba od startu zabezpecit aby cestujuci nestratili zaujem(skor nenadobudli skepticitu) o urcite prestupy, idealne takymi mechanizmami ktore nie su zalozene na represii ale na kontrole.