Od 1.11. začneme po novom, po dlhom období ticha konečne správa. Zmeny ktoré sú zhrnuté v odkaze vyššie, sú konečne to čo koncepcii chýbalo a hlavne kopu hurá nápadov bolo opravnených napr. Derkova a L7 cez nové Zlatovce. Myslím že sa elegantne a konečne s rozumom autori postavili k nespokojnosti verejnosti a ich požiadavkám, viď Kubrica. Som zvedavý aký bude nový CP, ktorý očakávam budúci týždeň. Verím, že hyper časy z cintorína juh na Mateja Bela za 1 minútu zmenili na reálny čas ktorý zahŕňa odbavenie cestujúcich, otvorenie zatvorenie dverí (16 sekund) a hlavne nekonečné odbočenie vľavo. Ako sme sa báli, že tvrdohlavý majstri nám tu spravia kamikadze, tak môžem konštatovať že po tejto správe zmäkli tým správnym smerom a myslím že zmena bude fajn. Pozor ale! Opäť dvíham varovný prst! Očakávam, že po blamáži s kampaňou o navýšení cien tu konečne príde násobne intenzívnejšia kampaň, ktorá bude na ľudí vyskakovať z ladničky ako vince, bude všade. Aby sa neopakovalo že väčšina cestujúcich ani len netušila o navýšení a hykali, hykaju ako somare. Držím palce, za necelé 3 mesiace ideme na vec...
Pri vratnom spoji do Trenčína bolo cestujúcich jedna tretina z toho čo z Trenčína. To znovu svedčí o tom že spätný spoj nemá dramaticky menší význam proti tomu, čo z Trenčína vychádza, kvôli čomu sa tu neodpodstatnene už niekoľko krát nadávalo na SADku
Do Púchova za hotovosť vlakom bez zliav za 2€, smutné.
To isté MHD z Hasičskej k nemocnici.
Dosť nepomer.
Takisto aj v komforte v porovnaní s osobným vlakom a MHD busom.
Inak nevie niekto či sa bude robiť niečo s tým že keď už máme ceny ako v európskych velkomestách, autobusy prestanú v lete v zadnej časti kúriť?! Je to výrobná chyba alebo to tak má byť?
Ako cenu za vyznamenanie z hasičskej o 00.05 smer dca do teplej z karty za 0.89e a hotovost do kubrej za 2e je gol , vytazenost spoja zo stanice smer dca 6 pacientov
To označenie nočnej regionálnej linky je zjavne nedostatok dodávateľa systému, čiže navážanie sa do SAD TN vnímam trefu úplne vedľa! Naopak, prezentovaná snaha riešenia je viac než chvályhodná. A v danom čase ani nehovorím, že zo zastávky nejde NIČ iné hodiny, spoj smer DCA a smer BN idú z náprotivných zastávok, čiže ani tam nemôže vzniknúť omyl, dôjde autobus a nenastúpim preto, že má cieľ Trenčín? Však je to okružná linka a končí v TN.
Ak dáš na R&G tabuľu trojčíslie, už sa ti tam nezmestí...nič
Je tlak na znižovanie počtu liniek, preto boli v uplynolom čase zrušené aj 309411, 414, 417, 424, 426, 434 a 437. Nemyslím preto že by bola vôľa schváliť vytvorenie ďalšej linky kvôli spoju jazdiacemu raz za týždeň.
A ak to dáš aj na novozriadenú linku tak to problém s cieľom na tabuli nevyrieši.
Jediné rozumné čo ma okrem tech. vyriešenia problému napadá je to, čo som opísal nižšie
Doposiaľ ani raz ten spoj nerobil rovnaký vodič/autobus a na najbližšie jazdy je predpoklad rovnaký. Takže nikto ti asi nezagarantuje že si vodič prevezme tabuľku a nikto neskontroluje či ju v noci použije.
@LUK - bolo povedané, že toto možné nie je.
Nechcel som to pôvodne sem písať ale včera ma napadlo riešenie avšak nie je to čisté a je to zase provizórium.
Vytvoriť 6 spojov a to spoje:
A na linke 309421 TN - DCA
B na linke 309429 DCA - Nemšová
C na linke 309406 Nemšová - H. Srnie
D na linke 309429 DCA - Nemšová
E na linke 309406 Nemšová - H. Srnie
F na linke 309406 H. Srnie - TN
Pričom spoj A by bol nadväzný na spoj B a na spoj C.
Spoj D by bol nadväzný na spoj E a na spoj F.
Vodič by mal v turnuse len spoje A, D, E, F.
Spoje B a C by mali znamienko nepremáva celý rok, boli by fiktívne len pre správnu funkčnosť.
Spoj B+D a C+E by vypadali okrem znamienka a nadväznosti identicky.
Takže na tabuli by svietilo od Trenčína po DCA, Pod Hájom "Horné Srnie".
Od DCA, Pod Hájom po TN, AS by svietilo "TN, AS".
Ale toto sú fakt také provizóriá...Už iné provizória pre neschopnosť vyriešiť problém systémovo som vymyslel na linke 309420.
Viem, že to nie je najideálnejšie riešenie, ale aspoň nejaká papierová tabuľa za oknom by nepomohla čiastočne vyriešiť situáciu?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Pablo
Od 1.11. začneme po novom, po dlhom období ticha konečne správa. Zmeny ktoré sú zhrnuté v odkaze vyššie, sú konečne to čo koncepcii chýbalo a hlavne kopu hurá nápadov bolo opravnených napr. Derkova a L7 cez nové Zlatovce. Myslím že sa elegantne a konečne s rozumom autori postavili k nespokojnosti verejnosti a ich požiadavkám, viď Kubrica. Som zvedavý aký bude nový CP, ktorý očakávam budúci týždeň. Verím, že hyper časy z cintorína juh na Mateja Bela za 1 minútu zmenili na reálny čas ktorý zahŕňa odbavenie cestujúcich, otvorenie zatvorenie dverí (16 sekund) a hlavne nekonečné odbočenie vľavo. Ako sme sa báli, že tvrdohlavý majstri nám tu spravia kamikadze, tak môžem konštatovať že po tejto správe zmäkli tým správnym smerom a myslím že zmena bude fajn. Pozor ale! Opäť dvíham varovný prst! Očakávam, že po blamáži s kampaňou o navýšení cien tu konečne príde násobne intenzívnejšia kampaň, ktorá bude na ľudí vyskakovať z ladničky ako vince, bude všade. Aby sa neopakovalo že väčšina cestujúcich ani len netušila o navýšení a hykali, hykaju ako somare. Držím palce, za necelé 3 mesiace ideme na vec...