Ale nie, veď máš P5, P6 (na ktorej je spoj do AOZ čo má pramálo spoločne s trasou) a P7. Ja som za číselné označenie a bolo by to dajme tomu 5,12,17. A je to úplne rovnako. Max.ten do AOZ ešte 19.
Ďakujeme za kladný feedback. Ja len doplním kolegu, aby to odznelo úplne explicitne - všetky spoje linky N2 budú pokračovaním linky N1 z Juhu, rovnako tak všetky spoje linky N2 zo Sihote budú pokračovať ako linka N1 na Juh, je to uvedené aj v CP.
Cestujúci z centra na Sihoť si teda samozrejme môžu pohodlne nastúpiť na Hasičskej. Rovnako tak ľudia z Juhu nemusia ani prestupovať, ani čakať 10 minút na stanici.
Pán vodič kam to ide? Po tomto už ani ja neviem, budem odpovedať ale asi sa praxou naučím... No, intervaly sú pekná vec... Teraz ale len tak light keďže som po dvoch celodenkách a už moc na to tu chuť nemám : Sestričky z Opatovej sa na 6tu vystriedať nestihnú, príchod treba o 15minút skôr. K VOP autobusy dovezú zamestnancov na 6:00 , tak sa tam aj začína, no odvoz majú aj akoby začínali o 7:00 = nie len 14:12 ale aj 15:12, to je aj dnes a je to zaujímavé,....Jazdné doby budú dobré cez víkend a každopádne sa cestujúci budú musieť naučiť v TN neváhať, nepremýšlať a šikovno vystúpiť a nastúpiť. Počkám si na tur-h-nusy starý kaser z doby l.č. 50 už po záruke mením za nový Zlatí komunisti, ti od nás v živote nič nechceli..... a všetko mali premyslené a jednoduché... Toto ste mi na staré kolená robiť nemali...Pani Valovičová, na rukách by som Vás nosil
Ak sa doplní sms platba, zníži sa platba v hotovosti a za BK, pridá ročný lístok pre polovičné cestovné a horný limit na deň do výšky 24h lístka, potom ok. Inak nie.
Na margo liniek do Priemyselného parku a VOP. Naozaj chceme každú variantu trasovania označovať ako samostatnú linku len preto, aby za každú cenu každý jeden spoj P linky išiel do Priemyselného parku?
So systémom, kedy je každý variant trasy označený samostatným číslom, sa môžeme stretnúť neďaleko od Trenčína, v Púchove. Pred pár rokmi bola takmer každá odchýľka od trasy odčlenená do samostatnej linky. Napríklad z linky 5 sa stali linky 5, 50, 51 a 5š. Pomohlo to prehľadnosti siete? Odpoveď nájdete v pohľade do schémy liniek: https://mhdpuchov.sk/wp-content/uploads/2021/12/mapa-liniek.pdf.
Po navrhovanej úprave by sme sa razom ocitli v roku 2005, kedy sme tu mali linky typu 9, 12, 16, 19 alebo 20, priemerne tak s 3 pármi spojov.
Žiaľ za mňa tarifa od začiatku nezvládnutá, veľa zlých vecí zatajených, a nelogickych. A stále tvrdím, že nie je žiadny dôvod trestať po 60c platby inak ako z DK. Ak tak po 10-20c. Inak je to fakt zderstvo. Nikde ani slovo o zdražení o 150% cash.Ja viem, politika. Lebo sa to dobre nečíta. Ale ja čítam, a toho ma neskutočne vytočilo. Rovnako ako aj to, čo píše Milan, že sa cvaká do úmoru, žiadny horný limit. Nič také cenník ani tarifa neobsahujú. Tiež neviem dôvod neexistencia ročného PCL pre deti (slávneho). Toto je za mňa úroveň hornej dolnej, nie krajského mesta.
Pôvodne bola doprava počas víkendu navrhovaná od rána až do večera v rovnakom intervale, avšak v záujme dobrého hospodárenia a toho, aby sme 1.9. vôbec vyšli (počet vodičov) bol zosekaný čo do počtu cestujúcich najslabší čas dňa, tj. do 8. hodiny ráno počas víkendu. Napríklad smerom zo Sihote je do 8. hodiny počas soboty, ktorá je ešte silnejšia než nedeľa, priemerné obsadenie autobusu na úrovni 8,1 cestujúceho po odchode z Obchodnej akadémie. Skutočne veľmi málo.
N2 - čo povedať, ani my nie sme zo železa a niekedy ten tlak nevydržíme. Uvidíme, ako sa chytí linka v takejto podobe - nič nie je vytesané do kameňa, ak sa to nechytí, vrátime sa k starej trase a zdravému úsudku. Niektorí diskutéri tu robia zo spojenia Sihoť - Juh absolútnu mantru, pričom to tak jednoducho nie je, ale ja ich o tom presviedčať nehodlám.
Špička - ukončenie a začiatky špičiek boli predmetom mnohých diskusií. Nakoniec padlo rozhodnutie (pevne verím, že rozumné), že poobednú špičku ukončíme v momente, kedy počet cestujúcich klesne pod sedlové hodnoty. To nastalo asi o pol piatej, odvtedy sa tak nastavil interval "základného režimu".
Dojazdy a výjazdy - ak by jedenástka pokračovala z Hasičskej do vozovne s cestujúcimi, mala by po svojej trase už len jednu jedinú zastávku, a to Ľudovíta Stárka. Alternatívne by sa mohlo zvážiť trasovanie po Zlatovskej, priznávam. Dopĺňanie takýchto výjazdových a dojazdových spojov však bude vecou po finalizácii obehov a budú doplnené tam, kde to bude mať zmysel. Poviem to tak decentne, my musíme hájiť primárne záujmy mesta a strážiť ich financie.
Péčka - asi subjektívne, takže ak sa niekomu nepozdávajú, rešpektujem. Oceňujem však aj kladné prijatie, vážime si ho.
Zdvojené spoje a preklady - zdvojené spoje sa nám vyskytujú vždy buď vtedy, keď ide nejaké "péčko", alebo vtedy, keď (napr. smerom z centra na Sihoť), keď jeden ide na stanicu, druhý priamo. Ten prvý z dvojice ide však spravidla priamo, aby vybral cestujúcich na sídlisko a nenaštval ich zachádzkou. Desaťminútová diera smerom zo Sihote v špičkách je bohužiaľ daň za rozdelenie linky 6 na linky 6 a 16.
zníženie výšky zľavy pri platbe platobnou kartou (platobná karta je využívaná
skôr občasnými cestujúcimi)....z dôvodovej správy. Takže pre občasných sa ide dať ku každým dverám táto možnosť, ale sms na nie občasná hotovosť ide na 2€. Wau, to sú krásne bludy.
V tarife sú uvádzané vysvetlené skratky DK, PK a MA, zaujímavé to je pri pokute, že prečo nie zo základného cestovného.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
TomoSK